2021-2022 Yılı İçişleri Uzman Yardımcısı Sınavı Kesinleşmiş Sözlü Sınav Sonuçları
Bakanlığımız merkez teşkilatı için ilan edilen toplam 15 adet İçişleri Uzman Yardımcısı kadrosuna personel alımı için 16-17 Aralık 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen giriş (sözlü) sınavına katılmaya hak kazanan adaylar, Kesinleşmiş Sözlü Sınav Sonuç bilgisine “Kariyer Kapısı-İşe Alım Platformu” üzerinden E-Devlet şifreleri ile giriş yaparak ulaşabileceklerdir.
1. Adayların, sınav başvuru esnasında Kariyer Kapısı-İşe Alım Platformu üzerinden elektronik ortamda doldurmuş oldukları Aday Başvuru Bilgileri çıktısının imzalı nüshası,
2. Diploma veya mezun olduğunu gösterir belgenin aslı ve fotokopisi veya tasdikli sureti. (Diplomanın veya mezun olduğunu gösterir belgenin aslı ya da onaylı örneği ibraz edilmek kaydıyla fotokopileri Bakanlığımızca tasdik edilebilecektir.) (E-devlet üzerinden çıktısı alınan “Mezuniyet Belgesi” de kabul edilecektir)
3. Adayın, “Personel Kimlik Kartında Kullanılacak Fotoğrafın Standartları” na uygun olarak çekilmiş fotoğraf(CD içerisinde)
Yukarıda istenilen belgeler haricinde adayların;
A) KAMU KURUM VEYA KURULUŞLARINDA 657 SAYILI DMK’NUN 4/A MADDESİ KAPSAMINDA MEMUR STATÜSÜNDE GÖREV YAPANLARDAN İSTENİLEN BELGELER:
* Sınavı ASİL olarak kazanan adaylardan hâlihazırda herhangi bir kamu kurum veya kuruluşunda 657 sayılı DMK’nun 4/A maddesi kapsamında memur statüsünde görev yapanlar “Örnek Muvafakat Talep Dilekçesi”ni doldurup, imzaladıktan sonra Bakanlığımızın 0 312 425 61 30 numarasına faks çekmeleri ve dilekçenin aslını posta yoluyla veya bizzat elden teslim etmeleri gerekmektedir.
B) KAMU KURUM VEYA KURULUŞLARINDA 657 SAYILI DMK’NUN 4/A MADDESİ KAPSAMINDA MEMUR STATÜSÜNDE GÖREV YAPMAYANLAR İLE DEVLET MEMURLUĞUNA İLK DEFA ATANACAKLARDAN İSTENİLEN BELGELER:
* Aday tarafından doldurularak imzalanmış “Mal Bildirim Formu”, “Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi Formu” ve “Devlet Memurluğuna İlk Defa veya Yeniden Atama Başvuru Formu”
Adaylar, yukarıda belirtilen atama belgelerini; Bakanlığımız Personel Genel Müdürlüğü İşlemler Şubesine en geç 17-18 Şubat 2022 tarihleri 10:00- 16:00 saatleri arasında teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarihlerde istenilen evrakları teslim etmeyen adaylar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.
Yukarı belirtilen belgeleri, sadece “ASİL” adaylar teslim edecek olup, yedek adaylara sıra gelmesi durumunda ilgili adaylarla iletişime geçilerek evrak teslimi istenilecektir.
Asıl adayların feragat etmesi nedeniyle, atanma sırası yedek olarak kazanan adaylara gelmesi halinde ilgili adayların atama iş ve işlemleri Bakanlığımızca gerçekleştirilecektir.
Söz konusu sonuçlar ayrıca posta yoluyla veya diğer iletişim araçları ile bildirilmeyecek olup, adayların Kariyer Kapısı Platformu ile Bakanlığımız resmi internet adresini takip etmeleri gerekmektedir. Duyuru ve sonuçların takip edilmemesi nedeniyle oluşabilecek hak kayıplarından adayların kendileri sorumlu olacaktır.