Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • Diğer Bakanlıklar
    • Adalet Bakanlığı
    • Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
    • Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
    • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
    • Dışişleri Bakanlığı
    • Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
    • Gençlik ve Spor Bakanlığı
    • Hazine ve Maliye Bakanlığı
    • Kültür ve Turizm Bakanlığı
    • Millî Eğitim Bakanlığı
    • Millî Savunma Bakanlığı
    • Sağlık Bakanlığı
    • Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
    • Tarım ve Orman Bakanlığı
    • Ticaret Bakanlığı
    • Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • BAKANLIK

    BAKANLIK

    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    BAKANLIK BİRİMLERİ
    HİZMET BİRİMLERİ
    Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı KİHBİ Dairesi Başkanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
    Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Personel Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
    İller İdaresi Genel Müdürlüğü Strateji Geliştirme Başkanlığı Araştırma ve Etütler Merkezi Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi İç Denetim Birimi Başkanlığı
    BAĞLI KURULUŞLAR
    Emniyet Genel Müdürlüğü Jandarma Genel Komutanlığı Sahil Güvenlik Komutanlığı Göç İdaresi Başkanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM

    GÜNDEM

    • Bakandan Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
  • BAKANLIK
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • BAKANLIK BİRİMLERİ
      • HİZMET BİRİMLERİ
        • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
        • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
        • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
        • Eğitim Dairesi Başkanlığı
        • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
        • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
        • Personel Genel Müdürlüğü
        • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
        • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
        • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
        • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
        • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
        • Strateji Geliştirme Başkanlığı
        • Araştırma ve Etütler Merkezi
        • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
        • İç Denetim Birimi Başkanlığı
      • BAĞLI KURULUŞLAR
        • Emniyet Genel Müdürlüğü
        • Jandarma Genel Komutanlığı
        • Sahil Güvenlik Komutanlığı
        • Göç İdaresi Başkanlığı
        • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM
    • Bakandan Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
 
 

Bakanımız Sn. Süleyman Soylu Antalya'da Düzenlenen 112 Acil Çağrı Merkezleri Eğitim Programı’na Katıldı

11.02.2022
Bakanımız Sn. Süleyman Soylu, Antalya'nın Serik ilçesi Belek Turizm Merkezi'ndeki bir otelde düzenlenen 112 Acil Çağrı Merkezleri Eğitim Programı'nda, konuşmasına, 11 Şubat Dünya 112 Günü'nü kutlayarak başladı.
 
"Kendisinden dün güzel bir haber aldığımız Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan'ın da selamını iletiyorum. İnşallah bugün çalışmalarına başlayacak" diyen Bakanımız Sn. Soylu, Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan ile tüm hastalar için dua ettiklerini bildirdi.
 
İçinde bulunulan yüzyıla bilgi, teknoloji, tüketim, iletişim ve güvenlik yüzyılı gibi isimler verildiğine dikkati çeken Bakanımız Sn. Soylu, bu yüzyıla "aciliyet çağı" denilmesinin de kimse tarafından ayıplanmayacağını söyledi.
 
Bu yüzyılda hızla haber alınması ve yine hızla reaksiyon verilmesi, yardım edilmesi gerektiğini vurgulayan Bakanımız Sn. Soylu, tehditlerin de hızlı ve şiddetli olduğunu dile getirdi.
 
Güney sınırlarındaki iki devlet otoritesinin yıkıldığına ifade eden Soylu, "Göç, tarih boyunca vardı. Bugün kitlesel göç var. Yüz binlerce insan ölümden ve çatışmadan kaçıyor. Bir anda dünya gündemini değiştiriyor. İklim değişiklikleri hızlı ve yıkıcı. Afetler hızlı ve yıkıcı. İşte onun için çağımız aciliyet çağı. Reaksiyon vermek için, çözüm üretmek için geniş zamanlarımız yok. Elbette ki devletin güvenlik sorumlulukları yeni bir şey değil. Devlet zaten vatandaşının güvenliği ve refahı için vardır. Bugünün devleti bu sorumluluğunu eskiye göre çok daha hızlı ve çok daha yüksek bir kapasiteyle yerine getirmek durumundadır. Bunu niçin zenginlik yetmez, yüksek bir devlet aklı, organizasyon kabiliyeti, üretime bağlı bir kapasite gerekir." şeklinde konuştu.
 

"Burası Deneme Tahtası Değil, 112 Acil Çağrı Merkezi'dir"


112 Acil Çağrı Merkezi Projesi'nin pek çok konuda itfaiyeden, jandarmaya ve polise kadar birçok kurumu bir araya getirdiğini anlatan Bakanımız Sn. Soylu, projenin önünde asılsız ve gereksiz aramalardan oluşan büyük bir engel ve ayak bağı bulunduğunu belirtti.
 
Bu konuda gelen verilerin çarpıcı ve üzüntü verici olduğunu aktaran Bakanımız Sn. Soylu, şöyle devam etti:
 
"112 Acil Çağrı Merkezi'ne 2021 yılında alınan toplam 104 milyon 600 bin çağrının 71 milyonu, yani yüzde 68'i asılsızdır. Bu şu demektir; birisi canı için beklerken diğerinin ilgisiz, asılsız meşgul etmesi anlamına geliyor. Bu hakka girer. Bu insan, kişilik hakkına girer, devletin gereksiz yere meşgul edilmesi hem oradaki bireyin karşı karşıya kalacağı sürecin oluşturulması anlamına gelir. Hayat memat meselesi olmayan işler için Allah'ını seven 112'yi meşgul etmesin. İnsana saygı duyan 112'yi meşgul etmesin. Ne demek ya 'cep telefonunu denemek için 112'yi arayacağım'. Başka bir yeri ara. Biz senin deneme tahtan mıyız? Orada insanlar bir trafik kazası, cinayet, kadına taciz olmuş bunu 112'ye acil şekilde iletecek, orman yangını var, bir dakika önce gitsen belki başka bir şey olacak, sen 112'yi meşgul ediyorsun. Herkese bunu söyleyin. Fuzuli 112'yi aramasın. Burası deneme tahtası değil, 112 Acil Çağrı Merkezi'dir.
 
Bunun için idari yaptırım cezalarını arttırdık ama sonuç almakta zorlandığımız alanlardan bir tanesi oldu. Yüzde 10-15'lik asılsız ihbar olması makul görülebilir ama 100 aramanın 68'inin asılsız ihbar olması, bir vatandaşımız ambulans çağırmak için uğraşırken, hayatı tehlikedeyken veya bir yangın ihbarı yapacakken, bir diğerinin telefonun pin kodunu çözmek veya kendince telefon şakası yapmak için 112’yi araması, gerçekten kabul edilebilir değil, bize yakışan bir netice değil. Bunu vatandaşımızın takdirlerine bırakıyorum ve aziz milletimizden bu konuda hassasiyet ve yardım rica ediyorum."
 

"Engelsiz 112 Uygulamasında da 2021 Yılında 3 Bin 621 Çağrı Karşılanmıştır"


Salgın sürecini doğru ve etkin bir şekilde yürütebilmelerinde en önemli pay sahiplerinden birisinin de 112 sistemi olduğuna işaret eden Bakanımız Sn. Soylu, Vefa Sosyal Destek Gruplarının bu sistem sayesinde anında vatandaşın hizmetine koştuğunu söyledi.
 
Bakanımız Sn. Soylu, sistem sayesinde üretim, tedarik zincirinin aksamadığını belirterek, şunları kaydetti:
 
"Vefa grupları 22,7 milyon hizmeti yerine getirdi. Bunların 12,6 milyonu yani yüzde 55'i çağrı merkezleri aracılığıyla yapılan taleplerden oluştu. Birçok adımla süreci doğru yönettik. Ayrıca İngilizce, Almanca, Arapça ve Rusça dillerinde çağrı karşılanabilecek bir altyapıyı oluşturduk. 2021 yılında yabancı dilde gelen toplam çağrı sayısı 87 bin 726'dır.
 
Bir diğer çalışmamız, engelsiz 112 uygulamasıdır. Engelli vatandaşlarımız uygulama üzerinden sağlık problemlerini kayıt edebiliyorlar. Acil durumda ulaşılacak yakınlarının iletişim bilgilerini sisteme girebiliyorlar. Böylece 112 personelinin acil çağrı anında bu bilgileri görmesini sağlayabiliyorlar. Engelli vatandaşlarımız cep telefonları üzerinden görüntülü olarak işaret dili bilen çağrı karşılayıcı personel ile görüşebiliyorlar. Ayrıca mesaj yazarak da acil durumlarını 112'ye iletebiliyorlar. Engelsiz 112 uygulamasında da 2021 yılında 3 bin 621 çağrı karşılanmıştır."
 
Trafik sorunun çözmek için e-çağrı uygulamasını hayata geçirdiklerini dile getiren Bakanımız Sn. Soylu, "Esasında bu uygulama trafik kazalarında, elektronik güvenlik sistemine sahip araçların araç içi sensörlerinin aktive olması ile devreye giriyor. Otomatik olarak veya acil çağrı butonuna basılmasıyla manuel olarak 112 acil çağrı merkezlerini araması usulüne göre işliyor. Kazazede bilinçsiz olsa dahi araç içi e-çağrı sistemi, 112 acil çağrı merkezi ile bir ses bağlantısı kurmakta ve aracın konum bilgisini merkeze göndererek müdahalede zaman kazandırmaktadır. Bu kapsamda, iki otomobil firması ile saha testlerini bitirdik. Bu uygulama üzerinden 2021 yılı içerisinde 44 bin 753 e-çağrı aldık." diye konuştu.
 
KADES uygulamasını 112'yi entegre etmeye çalıştıklarını bildiren Bakanımız Sn. Soylu, "KADES'ten basıldığı andan itibaren çağrı, yönlendiriciler değil karşılayıcılara intikal edecek. Saniyeler içerisinde belki tedbiri imkan sağlayabilecek adımı yazılım içinde geliştirdik." bilgisini paylaştı.
 
Bakanlığımızın 2022 yılı temasını hedef, sinerji ve iletişim olarak belirlediklerini dile getiren Bakanımız Sn. Soylu, 112 çağrı sisteminde de bu üç temaya ağırlık vereceklerini öncelikli hedeflerinden birisinin kurumsal aidiyeti artırmak olduğunu kaydetti.
 
Bakanımız Sn. Soylu, Türkiye'nin sadece doğal kaynaklara değil üretime bağlı bir kapasitesinin bulunduğunu ifade etti.
 
Türkiye'nin son 20 yılda fiziki altyapısının yanı sıra demokrasi kapasitesini kat kat arttıran bir ülke olduğuna işaret eden Bakanımız Sn. Soylu, Türkiye'nin ürettiği bu güçle ve köklü devlet, medeniyet birikimiyle, 21. yüzyılın tüm güvenlik problemleriyle mücadele ettiğini, hızlı ve etkin cevap ürettiğini kaydetti.
 
Kovid-19 salgını sürecinde Türkiye'nin hızlı organize olabilmesine ve tedarik konusunda sorun yaşamamasına dikkati çeken Bakanımız Sn. Soylu, farklı ülkelerdeki vatandaşların özel uçaklarla Türkiye'ye getirildiğini, Vefa Destek Grupları ve filyasyon ekipleriyle önemli bir çalışma ortaya koyduklarını vurguladı.
 
Türkiye'nin, vatandaşın ihtiyaç duyduğu anda bütün imkanlarını seferber eden, bütün kurumların koordineli bir şekilde çalışmasını sağlayan yazılımları ile de dünyaya örnek olduğunu dile getiren Bakanımız Sn. Soylu, şöyle devam etti:
 
"Özel sektör kendini öyle bir geliştirmiştir ki müşterisinin memnuniyetine odaklanan, onun tekrar cazibesini elde etmeye çalışan sadece satmayı değil sattıktan sonraki hizmetini de yöneten, kontrol etmeye çalışan, kendi pazar payını artırmaya çalışan bir anlayışa geçmiştir. Büyük kartellerin ellerinde bulundurdukları imtiyazlarla para kazanan ticaret alanından bireye dokunup bireyin memnuniyeti ile beraber kendisini geliştiren bambaşka bir ekosistem oluştu. Devlet özel sektörün bu anlayışı ile rekabet edebilecek kabiliyeti ortaya koyamazsa verimliliğini, hizmetkarlığını arttıramazsa, devlet itibarını kaybeder.
 
Bu anlamda birçok kurumda yeni bir anlayış ortaya koyduk. Nüfus idarelerinde en donanımlı hizmeti veriyoruz. Polis merkezlerinde güven masası oluşturuyoruz. Bir selde, yangında, depremde yol kapalıysa helikopterin, jeneratöründen ilacına, yemeğine kadar vatandaşa ulaştırabileceği bir anlayış ortaya koymaya çalışıyoruz. Deprem, sel, orman yangını gibi afetlerde 'nerede bu devlet' dedirtmedik. Afetzedelere yeni binalarını, evlerini bir yıl içinde teslim ettik. İşte bunları sahip olduğumuz güçlü liderlikle, Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan vizyonuyla, o liderliğin getirdiği gelişmeyle, ülkemizin gücüyle, devlet ve medeniyet birikimiyle, tecrübelerle, attığımız doğru adımlarla gerçekleştirdik."
 
Bakanımız Sn. Soylu, kendilerinden geride olan birçok ülkenin Türkiye'yi örnek aldığını ifade ederek, elde ettikleri tecrübeleri, çözüm kabiliyetlerini gelecek nesillere aktarma gibi önemli bir fonksiyonlarının da bulunduğunu vurguladı.
 

"Devletin Sunduğu 665 Hizmetin 600'ü e-Devlette Var"


112 Acil Çağrı Merkezleri'nin Türkiye'nin yaşadığı dönüşümün gurur tablolarından olduğunu anlatan Bakanımız Sn. Soylu, şunları kaydetti:
 
"Tıpkı İHA başarımız gibi, yazılım, savunma sanayi ihracatımız, terörle mücadelede PKK'ya diz çöktürmemiz gibi. Dünya için pek de yeni olmayan 112 için, ülkemizde de önemli bir süreç yürütüldü. 15 Temmuz 2016'dan bu projenin özellikle başladığı günkü heyecanıyla bütünleşmesi konusunda bir karar verdik. O tarihte 22 vilayet 112'ye geçmişti. Gaza bastık. Şu an itibarıyla 81 ilin tamamında 112 Acil Çağrı Merkezlerimiz aktif haldedir. Bu süreçte ASELSAN ve Turkcell'e teşekkür ediyorum. Çok büyük yardımları oldu. Yerli ve milli adımlara kendimize ait projelerimiz yaygınlaşıyor. Devletin sunduğu 665 hizmetin 600'ü e-devlette var. Böyle bir rakam dünyada yok. Devletimizi bürokrasiden milleti bürokratik yorgunluktan kurtarıyoruz. Türkiye, bu anlamda dünyaya örnek olabilecek kabiliyet ve kapasiteye geldi."
 
112 Acil Çağrı Merkezi sisteminin o il yöneticilerine de önemli veriler sunduğunu dile getiren Bakanımız Sn. Soylu, sözlerini şöyle sürdürdü:
 
"Kazalar en fazla nerede oluyor, nerede hırsızlık yoğunlaşıyor, uyuşturucu ihbarları en fazla nerede gibi veriler emniyet, jandarma, kaymakamlık ve valiliklere gidiyor. Dünyadaki yeni nesil çağrı yazılımlardan farkımız bu. 59 ilde bu analizleri yapabilme kapasiteni sahibiz. Diğer vilayetlerde de aynı kabiliyeti ortaya koyacağız. Ambulans kaç dakikada gitmeliydi? Ambulans merkezi nerede olmalı ki olaylara en kısa şekilde yetişme kabiliyetine sahip olsun. Orman yangınları en çok nerede ve ne zaman çıkıyor. Bütün kurumlara yol haritası veriyor sistem. Veriniz olursa devleti yönetirken itibar kaybına uğramazsınız. Yeni nesil yazılımda elde ettiğimiz sonuçlar, bizim sürekli hizmette yükselmemizi sağlayabilecek anlayışı ortaya koyacaktır. 15 Temmuz 2016'dan sonra mala karşı işlenen suçların çözülme oranı yüzde 33-34'dü. Şu an yüzde 59'u geçti. O dönem 5 hırsızlıktan bir tanesinin failini bulabiliyorduk. Şimdi bu oran yüzde 46-47'ye çıktı. Dünya ortalamasının üzerinde. Verilerle çalışırsak sonuca ulaşıyoruz."
 
Bakanımız Sn. Soylu, Antalya'ya AFAD merkezi yapacaklarını da sözlerine ekledi.
 

#CanlıYayın 📡 |📍Antalya | 112 Acil Çağrı Merkezleri Eğitim Programıhttps://t.co/5zftQ2ssP4

— Süleyman Soylu (@suleymansoylu) February 11, 2022
 

112 Acil Çağrı Merkezlerinde yakaladığımız kaliteyi, hizmet verimliliğini artırmak; örnek olmak ve sürekli kendimizi geliştirmek, temel kabiliyetimizdir.

Tecrübelerimiz, bilgimiz ve birikimimizle her gün daha iyiye gitmek, temel sorumluluğumuzdur pic.twitter.com/fHjSNU9so7

— Süleyman Soylu (@suleymansoylu) February 11, 2022
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.tbmm.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Bakanlık
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Bakanlık Birimleri
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • Bakanlık Birimleri
    • Hizmet Birimleri
      • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
      • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
      • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
      • Eğitim Dairesi Başkanlığı
      • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
      • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
      • Personel Genel Müdürlüğü
      • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
      • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
      • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
      • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
      • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Başkanlığı
      • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
      • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
      • İç Denetim Birimi Başkanlığı
    • Bağlı Kuruluşlar
      • Emniyet Genel Müdürlüğü
      • Jandarma Genel Komutanlığı
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
      • Göç İdaresi Başkanlığı
      • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
  • İlgili Bağlantılar
    • Resmi Gazete
    • Personel E-Kılavuz
    • Resmi İstatistikler
    • Kamu Hizmet Standardı Tablosu
    • Etik Komisyonu
    • Türk İdare Dergisi
    • İç Kontrol Çalışmaları
    • Stratejik Plan
    • Mülki İdare Bölümleri
Bakanlık
  • Hakkımızda
  • Teşkilat Şeması
  • Tarihçe
  • Projeler
  • Bakanlık Birimleri
  • Yayınlar
  • Mevzuat
  • Kurumsal Kimlik
  • Sıkça Sorulan Sorular
Bakanlık Birimleri
Hizmet Birimleri
  • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
  • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
  • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
  • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
  • Eğitim Dairesi Başkanlığı
  • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
 
  • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • Personel Genel Müdürlüğü
  • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
  • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
  • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
  • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
 
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
  • Strateji Geliştirme Başkanlığı
  • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
  • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
  • İç Denetim Birimi Başkanlığı
Bağlı Kuruluşlar
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Jandarma Genel Komutanlığı
  • Sahil Güvenlik Komutanlığı
  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
Güncel
  • Haberler
  • Duyurular
  • Basın Açıklamaları
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
İlgili Bağlantılar
  • Mülki İdare Bölümleri
  • İç Kontrol Çalışmaları
  • Kamu Hizmet Standardı Tab.
  • Resmi Gazete
  • Personel e-Kılavuz
  • Resmi İstatistikler
  • Stratejik Plan
  • Etik Komisyonu
  • Türk İdare Dergisi
 

İçişleri Bakanlığı’nı Takip Edin

 

     
Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Bakanlıklar Ankara Telefon:
(0312) 422 40 00 - Santral
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Kişisel Verileri Koruma Kanunu Aydınlatma Metni
  • Site Haritası
  • Erişilebilirlik Özellikleri
  • Salt Metin Görünümü
  • Daha Belirgin Odaklama
© Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız