Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • Diğer Bakanlıklar
    • Adalet Bakanlığı
    • Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
    • Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
    • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
    • Dışişleri Bakanlığı
    • Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
    • Gençlik ve Spor Bakanlığı
    • Hazine ve Maliye Bakanlığı
    • Kültür ve Turizm Bakanlığı
    • Millî Eğitim Bakanlığı
    • Millî Savunma Bakanlığı
    • Sağlık Bakanlığı
    • Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
    • Tarım ve Orman Bakanlığı
    • Ticaret Bakanlığı
    • Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • BAKANLIK

    BAKANLIK

    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    BAKANLIK BİRİMLERİ
    HİZMET BİRİMLERİ
    Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı KİHBİ Dairesi Başkanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
    Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Personel Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
    İller İdaresi Genel Müdürlüğü Strateji Geliştirme Başkanlığı Araştırma ve Etütler Merkezi Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi İç Denetim Birimi Başkanlığı
    BAĞLI KURULUŞLAR
    Emniyet Genel Müdürlüğü Jandarma Genel Komutanlığı Sahil Güvenlik Komutanlığı Göç İdaresi Başkanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM

    GÜNDEM

    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
  • BAKANLIK
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • BAKANLIK BİRİMLERİ
      • HİZMET BİRİMLERİ
        • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
        • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
        • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
        • Eğitim Dairesi Başkanlığı
        • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
        • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
        • Personel Genel Müdürlüğü
        • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
        • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
        • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
        • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
        • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
        • Strateji Geliştirme Başkanlığı
        • Araştırma ve Etütler Merkezi
        • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
        • İç Denetim Birimi Başkanlığı
      • BAĞLI KURULUŞLAR
        • Emniyet Genel Müdürlüğü
        • Jandarma Genel Komutanlığı
        • Sahil Güvenlik Komutanlığı
        • Göç İdaresi Başkanlığı
        • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM
    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
 
 

Bakanımız Sn. Süleyman Soylu'nun Teşrifleriyle Afetlere Hazırlık Yılı Tanıtım Toplantısı Gerçekleştirildi

10.07.2019
Bakanımız Sn. Süleyman Soylu, Afetlere Hazırlık Yılı çalışmaları kapsamında Afetlere Hazır Ol mottosuyla bir seferberlik başlattıklarını belirterek, bu seferberliğin tüm kurumlar, STK'lar ve vatandaşlarımızla birlikte yürütülmesi gerektiğini ifade etti.
 
17 Ağustos 1999'da yaşanan Marmara depremi öncesinde depreme ilişkin toplumda yeterli tecrübe ve hatıranının bulunmadığını anlatan Sn. Soylu, o geceden sonra herkesin deprem konusunda bilinçlendiğini vurguladı. 
 
Dünyada 1989-2003 yılları arasında 4 bin 129 afet meydana geldiğini, 2004-2018 arası dönemde ise dünyadaki doğal afet sayısının yüzde 27 artışla 5 bin 227'ye yükseldiğini dile getiren Bakanımız Sn. Soylu, depremlerin yüzde 45'lik oranla tahribat açısından en ölümcül doğal afet türü olduğunu kaydetti.  
 
Sel baskınlarının yüzde 24 oranla ikinci sırada bulunduğunu aktaran Sn. Soylu, ''1900'den günümüze meydana gelen büyük depremler bakımından Türkiye 77 depremle dünyada 4. sıradadır. Son 40 yıllık verilere göre, doğal afet sebebiyle hayatını kaybeden insan sayısının yıllık ortalaması bir milyon nüfus başına 6 ila 25 kişi arasında değişmektedir. Marmara depreminin etkili olduğu bölge, Türkiye nüfusunun yüzde 23'ünü barındırıyor. Yani dünya ölçeğinde bakarsak doğal afet riski açısından dünyadaki sayılı bölgelerden biri üzerindeyiz'' şeklinde ifade etti.
 

Bakanımız Sn. Soylu, Türkiye'nin Afet Yönetimi Noktasında Dünya Ölçeğinden Geride Olmadığına Dikkat Çekti

 
Türkiye'nin gerek yasal mevzuat gerekse organizasyonel yönetim bakımından dünyada iyi bir noktada bulunduğunun altını çizen Sn. Soylu, ''1999 depremi, Türkiye'de bu işin kurumsal açıdan miladı olmuştur. AFAD Başkanlığımız bugün hem yurt içi afet yönetiminde hem de uluslararası acil durumlarda yardım götürme noktasında Türkiye'nin yüz akı kurumlarından biri haline gelmiştir.'' dedi.
 
Bakanımız Sn. Soylu, AFAD'ın 6 bin 29 personeli, 773 müdahale aracı, 23 koordinasyon tırı, 25 lojistik deposu, 30 lojistik destek deposu, 81 il müdürlüğü, 11 birlik müdürlüğü, AYDES, İKAS gibi dijital altyapılarıyla afet öncesi, olay anı müdahale ve olay sonrası iyileştirme süreçlerinin tamamında ciddi çıktılar ürettiğini kaydetti. 
 
AFAD'ın bin 56 gözlem istasyonu, 757 ivme ölçer, 299 hız ölçerle Avrupa'nın en büyük ikinci gözlem ağına sahip olduğuna değinen Sn. Soylu, Türkiye'nin eskinin olay sonrası kurtarma çalışmalarıyla sınırlı afet yönetimi anlayışından, bütüncül afet yönetimi anlayışına geçtiğini ifade etti. 
 

Toplanma Alanları e-Devlet Üzerinden 3 Milyon Kez Sorgulandı

 
Bakanımız Sn. Soylu, 2018'in son çeyreğinde, toplanma alanlarını e-devlet üzerinden sorgulamaya açtıklarını anımsatarak, "Herkes, bulunduğu yere en yakın toplanma alanlarının nerede olduğunu birkaç saniye içinde öğrenebiliyor. Yalnızca ilk 4 ayda toplanma alanları e-devlet üzerinden 3 milyon kez sorgulandı." bilgisini paylaştı. 
 
İlgili bakanlıklar ve kurumlarla risk azaltma ve hazırlık çalışmaları yürüttüklerini belirten Sn. Soylu, Milli Eğitim Bakanlığı bünyesindeki 402 binanın yıkılıp yeniden yapıldığını, 101 binanın inşaatının devam ettiğini, 877 binanın güçlendirmesinin de tamamlandığını bildirdi. 
 

6 Stratejik Adım Belirledik ve Hepsinin Startını Veriyoruz

 
Türkiye artık afet anında ne yapacağını şaşıran değil, planlı hareket eden, kapasite olarak her noktaya yetebilen bir kurumsal yapıya kavuştu ifadesini kullanan Sn. Soylu, bu çerçevede yeni bir yaklaşımla afetlere hazırlık noktasında bir kampanya başlatmaya karar verdiklerini kaydetti. 
 
Bakanımız Sn. Süleyman Soylu, "Yaptığımız analizler, AFAD Başkanlığımızın yaptığı çalışmalar çerçevesinde kendimize 6 stratejik adım belirledik ve hepsinin startını veriyoruz. Birinci adımımızı Afetlere Hazırlık Yılı ilan etmek olarak belirledik ve bugün bu adımı birlikte atıyoruz. İkinci olarak AFAD Gönüllülük Sistemi'ni kuruyoruz. Dünyada, özellikle Almanya'da bunun etkin örnekleri var, başka ülkelerde de var. Almanya'da 80 bin gönüllü ile çalışıyorlar. Üçüncü adımımız AFAD Akreditasyon Sistemi'nin kurulmasıdır." şeklinde ifade etti. 
 
Akreditasyon Sistemi'nin Paydaşlar Kimler, Ortak Standartlar Neler, Birlikte Neler Yapılabilir noktasındaki önemine dikkati çeken Soylu, bu seferberliği sadece AFAD değil, paydaş bütün kurumlar, STK'ler ile en ücra köşelere kadar yaygınlaştıracaklarının altını çizdi. 
 

Valimizin Yanına Oturacağız 10 Dakika Sonra Tatbikat Başlıyor Diyeceğiz


Bakanımız Sn. Süleyman Soylu, konuşmasını şöyle sürdürdü: "Dördüncü adım, tatbikatlarımızı artırmak ve bunu alışkanlık haline getirmeye yöneliktir. Bundan sonra hazırlıklarımızı yaparken buradan yola çıkacağız, haber de vermeyeceğiz, Valimizin yanına oturacağız '10 dakika sonra tatbikat başlıyor' diyeceğiz. Sonra zamanı gittikçe azaltacağız. O ilin, bölgenin, kurumun aslında o iklimin buna ne kadar hazır olduğunu hep beraber orada göreceğiz. Eksikliklerimizi tespit edeceğiz, tespitlerimizi ortaya koyacağız ve netice itibarıyla nasıl bir yol almamız gerektiğini tekrar belirleyeceğiz.  
Beşinci adımımız Türkiye Afet Risklerinin Azaltılması Platformu'nu oluşturmak ve burada paydaşların ortak aklını harekete geçirmektir. Elbetteki AFAD'ımızın bugünkü durumuyla övünüyoruz ama mesele sadece araçlar, krizi yönetmek değil; riski azaltmaktır. Bu topyekun bir politika ve felsefedir. Riski azaltmak, yapılanların kurallara ve standartlara uygunluğuyla ne kadar özdeşse olay meydana gelmeden zihni hazırlığı aynı şekilde yapabilmek de en önemli altyapısıdır. Onun için bugün hakikaten Afetlere Hazır Ol mottosuyla bir seferberlik başlatıldı. Bu seferberlik öncelikle saydığım tüm kurumlarla, STK'lar ve tüm vatandaşlarımızla birlikte gerçekleştirilmesi gerekli olan bir seferberliktir. Eğer bunu yapabilirsek başarabiliriz." 
 

Afet Risklerini Azaltma Sistemi'ni Hayata Geçiriyoruz

 
Bakanımız Sn. Süleyman Soylu stratejik adımlara ilişkin; "Kısa adı ARAS olan Afet Risklerini Azaltma Sistemi'ni hayata geçiriyoruz. Bu da aslında riskleri azaltmaya yönelik. Nerede, neyin olduğunu, kurumlarla ortak bilgi ve tecrübenin paylaşılmasını, bir adım atılırken gözetilmesi, yapılması gerekenlerin en uygun bir şekilde değerlendirildiği, herkesin el haritası, başucu kitabı olarak kullanabileceği bir sistem" bilgisini paylaştı. 
 
Bu sistemin süreç içerisinde ivme kazanarak, her kurum için çok önemli bir el kitabı olacağını vurgulayan Sn. Soylu, şu değerlendirmelerde bulundu: "Temel amacımız insanların gündelik yaşamlarında afet konusunda farkındalıklarını oluşturmaktır. Bir binada yaşarken, bir konut satın alırken veya yaparken aklında peki ya deprem diye bir sorunun bulunmasını istiyoruz. Doğanın bir yerine bir taş dikerken peki ya sel olursa, heyelan gelirse diye düşünmesini istiyoruz. Bir deprem anında çocuklarımızın tıpkı Japonya'daki çocuklar gibi, insanlarımızın tıpkı Japonya'daki vatandaşlar gibi hem eğitimli hem ne yapacağını bilir şekilde, panik yapmadan davranabilmesini istiyoruz. Hedefimiz; her türlü doğal afete karşı bilinçli ve hazır bir Türkiye tablosuna ulaşmaktır."  
 

Bu Kampanyanın Paydaşı Tüm Vatandaşlarımızdır

 
Alınması gereken çok mesafenin bulunduğunu, yapılması gerekenin de vatandaşlara bu işi anlatabilmek ve tedbir alabilmek olduğunu vurgulayan Sn. Soylu, "Bu sadece bir farkındalık kampanyası değil aynı zamanda belirlenen 6 çerçeve ile birlikte tüm bunların nasıl yapılabileceğine yönelik bir yol haritasını belirlemiş, tüm kurumları buna paydaş yapmış ve bu konuda birlikte adım atmayı zihninde kabul etmiş bir kampanyadır. Onun için bu kampanyanın paydaşı tüm vatandaşlarımızdır." dedi. 
 
Bakanımız Sn. Süleyman Soylu, Türkiye'nin aynı zamanda çevresindeki coğrafyanın da huzur içerisinde olabilmesi için yol haritaları sunduğuna işaret ederek, "Bu ülkeyi, dünyanın en güvenli ülkesi haline getirmeye çalışıyoruz. Afet meselesi de bu başlıklardan birisidir ve inanıyorum ki Türkiye'nin afet yönetimi, önümüzdeki dönemde dünyada, tıpkı örneklerini verdiğim ülkelerde olduğu gibi bir başarı hikayesi olarak anlatılacaktır. Ama bunun için yılmadan, yorulmadan, hedeflerimize koşarak çalışmalıyız." ifadelerini kullandı. 
 
Herkesin yemek yemeyi, ayakkabısının bağını nasıl bağlamayı öğreniyorsa afetler karşısında hazır olmayı da öyle öğrenmesi gerekir diyen Sn. Soylu, bunu öğretene, anlatana kadar il il çalışacaklarının, bir yılın sonunda çok daha güçlü mesafeler alındığını göreceklerinin altını çizdi.  
 

AFAD Başkanı Mehmet Güllüoğlu'nun Konuşması 

 
AFAD Başkanı Mehmet Güllüoğlu da konuşmasında genelde AFAD'ın müdahale ve iyileştirme çalışmalarının akla geldiğine değinerek, "Ancak biz biliyoruz ki esas mal ve can kaybını azaltabileceğimiz safhalar, afet öncesinde gerçekleştirilen bu risk azaltma ve hazırlık çalışmaları. Biz de bu anlamda mutfakta çok yoğun çalışmalar gerçekleştirmeye devam ediyoruz." dedi. 
 
Güllüoğlu, Türkiye'de kriz yönetimi anlayışından risk yönetimi anlayışına geçişi kuvvetlendirmeyi hedeflediklerini belirterek, "AFAD'ı da sadece bir kriz kurumu değil kriz ve risk kurumu olarak konumlandırmak istiyoruz. AFAD'ın algısını bu yönde geliştirmeyi umuyoruz." ifadelerini kullandı. 
 
AFAD Başkanı Sn. Güllüoğlu, Türkiye'nin afet yönetimine katkı sağlayacağını ve etkisini git gide artıracağını düşündüğü 6 stratejik hedefe ilişkin hazırlanan videolar üzerinden yapılacak çalışmalar hakkında bilgi verdi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.tbmm.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Bakanlık
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Bakanlık Birimleri
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • Bakanlık Birimleri
    • Hizmet Birimleri
      • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
      • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
      • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
      • Eğitim Dairesi Başkanlığı
      • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
      • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
      • Personel Genel Müdürlüğü
      • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
      • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
      • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
      • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
      • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Başkanlığı
      • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
      • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
      • İç Denetim Birimi Başkanlığı
    • Bağlı Kuruluşlar
      • Emniyet Genel Müdürlüğü
      • Jandarma Genel Komutanlığı
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
      • Göç İdaresi Başkanlığı
      • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
  • İlgili Bağlantılar
    • Resmi Gazete
    • Personel E-Kılavuz
    • Resmi İstatistikler
    • Kamu Hizmet Standardı Tablosu
    • Etik Komisyonu
    • Türk İdare Dergisi
    • İç Kontrol Çalışmaları
    • Stratejik Plan
    • Mülki İdare Bölümleri
Bakanlık
  • Hakkımızda
  • Teşkilat Şeması
  • Tarihçe
  • Projeler
  • Bakanlık Birimleri
  • Yayınlar
  • Mevzuat
  • Kurumsal Kimlik
  • Sıkça Sorulan Sorular
Bakanlık Birimleri
Hizmet Birimleri
  • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
  • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
  • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
  • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
  • Eğitim Dairesi Başkanlığı
  • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
 
  • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • Personel Genel Müdürlüğü
  • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
  • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
  • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
  • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
 
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
  • Strateji Geliştirme Başkanlığı
  • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
  • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
  • İç Denetim Birimi Başkanlığı
Bağlı Kuruluşlar
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Jandarma Genel Komutanlığı
  • Sahil Güvenlik Komutanlığı
  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
Güncel
  • İller Arası Radar Uygulama Sayıları
  • Haberler
  • Duyurular
  • Basın Açıklamaları
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
İlgili Bağlantılar
  • Mülki İdare Bölümleri
  • İç Kontrol Çalışmaları
  • Kamu Hizmet Standardı Tab.
  • Resmi Gazete
  • Personel e-Kılavuz
  • Resmi İstatistikler
  • Stratejik Plan
  • Etik Komisyonu
  • Türk İdare Dergisi
 

İçişleri Bakanlığı’nı Takip Edin

 

     
Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Bakanlıklar Ankara Telefon:
(0312) 422 40 00 - Santral
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Kişisel Verileri Koruma Kanunu Aydınlatma Metni
  • Site Haritası
  • Erişilebilirlik Özellikleri
  • Salt Metin Görünümü
  • Daha Belirgin Odaklama
© Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız