Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • Diğer Bakanlıklar
    • Adalet Bakanlığı
    • Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
    • Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
    • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
    • Dışişleri Bakanlığı
    • Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
    • Gençlik ve Spor Bakanlığı
    • Hazine ve Maliye Bakanlığı
    • Kültür ve Turizm Bakanlığı
    • Millî Eğitim Bakanlığı
    • Millî Savunma Bakanlığı
    • Sağlık Bakanlığı
    • Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
    • Tarım ve Orman Bakanlığı
    • Ticaret Bakanlığı
    • Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • BAKANLIK

    BAKANLIK

    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    BAKANLIK BİRİMLERİ
    HİZMET BİRİMLERİ
    Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı KİHBİ Dairesi Başkanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
    Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Personel Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
    İller İdaresi Genel Müdürlüğü Strateji Geliştirme Başkanlığı Araştırma ve Etütler Merkezi Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi İç Denetim Birimi Başkanlığı
    BAĞLI KURULUŞLAR
    Emniyet Genel Müdürlüğü Jandarma Genel Komutanlığı Sahil Güvenlik Komutanlığı Göç İdaresi Başkanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM

    GÜNDEM

    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
  • BAKANLIK
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • BAKANLIK BİRİMLERİ
      • HİZMET BİRİMLERİ
        • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
        • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
        • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
        • Eğitim Dairesi Başkanlığı
        • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
        • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
        • Personel Genel Müdürlüğü
        • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
        • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
        • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
        • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
        • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
        • Strateji Geliştirme Başkanlığı
        • Araştırma ve Etütler Merkezi
        • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
        • İç Denetim Birimi Başkanlığı
      • BAĞLI KURULUŞLAR
        • Emniyet Genel Müdürlüğü
        • Jandarma Genel Komutanlığı
        • Sahil Güvenlik Komutanlığı
        • Göç İdaresi Başkanlığı
        • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM
    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
 
 

Daxuyanî Ya Çapemenî Li Ser Bidûrxistina Wezîfeya Serokên Şaredariya Mezin a Dîyarbekir, Mêrdîn û Wan ê

19.08.2019
Di salên dawî de li dijî terorê têkoşîneke xurt û bibiryar hat meşandin. Rêxistina terorî PKK/KCK ya ku piştî vê têkoşînê dest û piyê wê hat girêdan derfetên şaredariyan bi navbeynkariya hin şaredaran ji bo armancên îllegal bi kar anîn.

Xwestin hin şaredariyên ku di makezagonê de wezîfe û berpirsiyariyên wan hatine diyarkirin, şaredariyên ku perçeyekî organizasyona dewletê ne û wezîfeyên wan ên esas peydakirina ihtiyacên deverî û muşterek ên welatiyan e wek navendên lojîstikê; ji bo piştgiriya faaliyetên terorê û temîna milîtanan, çavkaniya pere û peydakirina amûrên ji bo vê armancê bi kar bînin. Di ser de xwestin van şaredariyan bikin perçeyekî modeleke rêvebiriyê ya din a ji herêmên din ên welatê me cuda ye û ev şaredarî wek amûreke xirakirina bihevrebûna welatê me ku di maddeya 3. a Makezagona me de bi awayekî zelal hatiye eşkerekirin bi kar anîn.
 
Piştî ku ev rewş bi lêpirsînên îdarî û adlî hat tespîtkirin; şaredarên ku bi rêxistinên terorî re elaqe û têkiliya wan heye, ew şaredarên ku piştgiriyê didin rêxistinên terorî û di vê mijarê de delîl û tespît hene ji aliyê Wezareta me li gorî madeya 127. a Makezagonê û Madeya 47. a Qanûna Şaredariyan ya ku hejmara wê 5393 ye ji wezîfeyê hatine dûrxistin û di şûna wan de jî li gorî madeya 45. a Qanûna Şaredariyan wekîlên şaredaran hatine wezîfedarkirin. 
Bi vê pêvajoyê û têkoşîna xurt a hemû saziyên dewletê hejmara kesên ku digihêjin rêxistinên terorî daket asteke ku di 30 salên dawî de nehatiye dîtin û hejmara terorîstên li nav welêt jî heta 600î daket ku berê dora 1800-2000î de bû. Li gelek navçe û bajarên me yên Rojhilat û Başûrê Rojhilat îmkanên şaredariyan di şûna fînansmana rêxistinên terorî de ji bo xizmetên deverî hatiye bikaranîn. Li bajarên me yên ku rêxistinên terorî bi çal û barîkatan xwestin li wan deran aloziyê derxin şaredariyên jidil ên ku aramî û xizmetê didin ava bûn. Bi vî awayî ewlehiya çavkaniyên dewletê pêk hat, ew çavkanî ji bo xizmetên şaredariyan hat xerckirin û aramî û refaha welatiyên me zêdetir bû.
     
Rêxistina terorî ya cudaxwaz û şaxên wê yên siyasî yên ku pê re hereket dikirin ên ku bi wezîfedarkirinên di şaredariyan de îmkanên şaredariyan ji destê wan çûn êdî nikaribûn îmkanên şaredariyan ji bo peydakirina milîtanan û çavkaniya pere bikar bînin û rê nîşanî alîgirên xwe bidin. Ji bo çareserkirina van pirsgirêkan jî Hilbijartinên Giştî yên Îdareyên Mehellî yên 31ê Adara 2019an wek fersendekê dîtin.  Rêxistina terorî ji bo kesên ku wextê hatin hilbijartin wê karibin wanan bi rihetî îdare bike û wê li gorî gotinên wê hereket bikin bên hilbijartin hewl û xîreteke mezin da.  Ji bo vê yekê di serî de Ahmet Türkê ku girtî bû lê ji ber pirsgirêkên tenduristiyê biryar hat dayîn negirtî bê darizandin jî di nav wan de hin kesên ku derbarê wan de ji ber Avakirin û Rêvebirina Rêxistina Terorî, Endamtiya Rêxistina Terorî ya Çekdar, Propagandaya Rêxistina Terorî û ji ber Pesindayîna Sûc û Sûcdaran lêpirsîn û şopandin hene biqest û hemdê xwe wek namzedê hin şaredariyan nîşan dan. 


DI VÊ ÇARÇOVEYÊ DE LI DİYARBAKIRÊ;

 
  1. Ji ber sûcê “Avakirin û Rêvebirina Rêxistina Terorî ya Çekdar”  şopandina Mehkemeya 9. Cezayên Giran a Diyarbakirê ya ku hejmara Esasê 2017/129 e, 
  2. Ji ber sûcên “Propagandaya Rêxistina Terorî, Pesindayîna Sûc û Sûcdar” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Ankarayê ya ku hejmara wê 2018/7592 e  
  3. Ji ber sûcê “Endamtiya Rêxistina Terorî ya Çekdar”  lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Diyarbakirê ya ku hejmara wê 2019/30425 e,  
  4. Ji ber sûcên “Propagandaya Rêxistina Terorî, Pesindayîna Sûc û Sûcdar” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Ankarayê ya ku hejmara wê 2019/111869 e, 
  5. Ji ber sûcên “Propagandaya Rêxistina Terorî, Pesindayîna Sûc û Sûcdar” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Ankarayê ya ku hejmara wê 2019/106124 e,
  6. Ji ber sûcên “Propagandaya Rêxistina Terorî, Pesindayîna Sûc û Sûcdar” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Ankarayê ya ku hejmara wê 2019/111864 e,
  7. Ji ber sûcên “Propagandaya Rêxistina Terorî, Pesindayîna Sûc û Sûcdar” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Ankarayê ya ku hejmara wê 2019/111876,
  8. Ji ber sûcên “Propagandaya Rêxistina Terorî, Pesindayîna Sûc û Sûcdar” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Ankarayê ya ku hejmara wê 2019/111845 e,
  9. Ji ber sûcên “Propagandaya Rêxistina Terorî, Endamtiya Rêxistina Terorî ya Çekdar” ya lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Diyarbakirê ya ku hejmara wê 2019/28838 e Adnan Selçuk MIZRAKLI bûye Şaredarê Bajarê Mezin ê Diyarbakırê.
 

DI VÊ ÇARÇOVEYÊ DE LI MARDİNÊ;

 
 
  1. Ji ber sûcên “Endamtiya Rêxistina Terorî ya Çekdar, Xirab Bikaranîna Wezîfeyê, Avakirina Rêxistina Terorî û Rêvebirina Wê” wek girtî dihat darizandin lê ji ber ku temenê wî mezin bû û tenduristiya wî ne baş bû şopandina ku bi şertê qontrola adlî hat berdan ya 3yem Mehkemeya Cizayê Giran a Mardinê ku hejmara wê 2017\279 e,
  2. Dosyeya ku hejmara wê 2018\229 e ya 3yem Mehkemeya Cizayê Giran a Mardinê, ji ber sûcê “Propagandaya Rêxistina Terorî” lêpirsîn,
  3. Dosyeya ku hejmara wê 2018\2770 e ya Serdozgeriya Komarê ya Mardinê, ji ber sûcê “Emdamtiya Rêxistina Terorî Çekdar” lêpirsîn,
  4. Dosyeya ku hejmara wê 2018\11686 e ya Serdozgeriya Komarê ya Mardinê, ji ber sûcê “Propagandaya Rêxistina Terorî” lêpirsîn,
  5. Di dosyeya 2019\300 hejmarî ya Serdozgeriya Komarê ya Mardinê de bi sûcê “Emdamtiya Rêxistina Terorî ya Çekdar û Bi Dilê Xwe Alîkarî Dayîna Rêxistina Terorî” lêpirsîn,
  6. Dosyeya ku hejmara wê 2019\1642 e ya Serdozgeriya Komarê ya Mardinê, ji ber sûcê “Emdamtiya Rêxistina Terorî û Bi Hemdê xwe Alîkariya Rêxistina Terorî” lêpirsîn. Ahmet Türkê ku derheqê wî de evqas lêpirsîn hebûn û ew lêpirsîn dewam dikirin bû Şaredarê Bajarê Mezin ê Mardinê.  

DI VÊ ÇARÇOVEYÊ DE LI VANÊ; 

 
  1. Ji ber sûcê “Propagandaya Rêxistina Terorî” lêpirsîna 2. Mehkemeya Cezayê Giran a Vanê ya ku hejmara wê 2016\557 e,
  2. Ji ber sûcê “Propagandaya Rêxistina Terorî û Endamtiya Rêxistina Terorî” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Vanê ya ku hejmara wê 20016\9837 e,
  3. Ji ber sûcê “Propagandaya Rêxistina Terorî” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Vanê ya ku hejmara wê 2016\15596 e,
  4. Ji ber sûc “Propagandaya Rêxistina Terorî” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Vanê ya ku hejmara wê  2019\6711 e,
  5. Ji ber sûcê “Propagandaya Rêxistina Terorî û Pesindayîna Sûc û Sûcdaran” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Vanê ya ku hejmara wê 2019\11570 e,
  6. Ji ber sûcê “Propagandaya Rêxistina Terorî” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Vanê ya ku hejmara wê 2019\11571 e,
  7. Ji ber sûcên “Emdamtiya Rêxistina Terorî ya Çekdar û Propagandaya Rêxistina Terorî” lêpirsîna Serdozgeriya Komarê ya Ankarayê ya ku hejmara wê 2019\109905 e, Bedia Özgökçe Ertan dema ev lêpirsîn hemû dewam dikirin bûbû Şaredara Bajarê Mezin a Vanê. 
Derheqê Şaredarê Bajarê Mezin ê Diyarbakırê Adnan Selçuk Mızraklı de, ji ber sûcên “Avakirina Rêxistina Terorî a Çekdar û Rêvebirina Wê, Propagandaya Rêxistina Terorî, Pesindayîna Sûc û Sûcdaran” 1 şopandin, 8 dosyeyên lêpirsînê hene. Derheqê Şaredarê Bajarê Mezin ê Mardinê Ahmet Türk de 2 şopandin, 4 dosyeyên lêpirsînê hene. Derheqê Şaredara Bajarê Mezin a Vanê Bedia Özgökçe Ertanê de 1 şopandin, 6 dosyeyên lêpirsînê hene. Piştî her sê şaredaran dest bi kar kir, şaredarî ne ji bo ihtiyacên muşterek ên gel, ji bo berjewendiyên rêxistina terorî ya cudaxwaz bi kar anîn. Li gorî gotin û siyaseta rêxistina terorî siyaset kirin. Fersêndên şaredariyê li gorî piştevaniya rêxistina terorî bi kar anîn. Li gorî piştevaniya rêxistina terorî ya cudaxwaz tevgeriyan. Derheqê van kar û barên wan de gelek gilî, gazinc û ixbar gihiştin wezareta me.

Şaredarên Bajarên Mezin ên Diyarbakır, Mardin û Vanê çawa dest bi kar kirin;
 
  • Bi dengên gel wek şaredar hatin hilbijartin lê wan ev ji bîr kir û li gorî talîmatên rêxistina terorî ya cudaxwaz tevgeriyan. Di mewzuata şaredariyan de sepandina “Hevserokatiyê” tune ye,  lê wan hemû rayeyên şaredaran ligel kaşo hevserokan bi kar anîn, tu kes nizane hevserok ji aliyê kê ve û çawa hatine hilbijartin, lê bi awayekî derqanûn li ser kar in. Hewl dan ku şaredariyan bikin cihên wisa ku ji yekparetiya welêt cuda. Kesên ku hat tespîtkirin; têkiliya wan bi rêxistina terorî re heye  ji kar hatibûn avêtin, lê wan ew kes dîsa bi wezîfeyên cuda girtin kar û şaredarî dîsa bûn hêlîna kesên piştgiriyê didin terorê.   
  • Hiştine ev kesên ku ne xebatkarên şaredariyê ne dest li karê şaredariyê bidin, qerara personelên ku dikevin kar ew bidin, mijaran bidin pêşiya meclis û encûmenan. Ji xeynî van, hin kesan di hilbijartina 2019an de, di lîsteya HDPê de bûn endamên meclisê lê ji ber ku ji karê dewletê hatine avêtin mazbata negirtibûn. Lê wan hişt ew kes jî wekî ku li ser kar bin di şaredariyê de bixebitin û emiran bidin xebatkarên şaredariyê.
  • Tevlêbûna rêxistina terorî gelekî kêm bû. Ji bo ku berê merivan bidin rêxistina terorî, hewl dan xizmên terorîstên PKKyî yên ku di operasyonên li dijî terorê de hatin bêgavhiştin bixin kar û alîkariya malbatên wan bikin. Ji bona vê jî zext û tehde li xizmên şehîdan ên di belediyê de kirin, cihê ku ew lê dişixulin guherandin û hin ji wan ji kar avêtin.
  • Li şûna ku ji derd û hewcedariyên millet re çareyan bibînin çûn ser cenazeyên terorîstên ku bona Dewleta me xira bikin gelek esker, polîs, cendirme, gundparêz, mamoste û xebatkarên din bêyî dilê wan bişewite kuştibûn. Ew çûn ser gorên terorîstan û wan bi vî hawî, bi awayekî eşkere piştgirî da rêxistina terorî û terorîstan.
  • Piştî hilbijartina herêmî ya 2019an navên kûçe û kolanan ên ku tarixa me ya millî û manewî tînin bîra mirov; bi navên piştevanên rêxistina terorî ên ku di endamiya rêxistina terorî de ketine hepsê re guherandin.
  • Şaredar ji bo terorîstên ku mirin diketin rêzê. Di wan merasîman de sirûda ku endamên rêxistina terorî ya dabeşkar wek Sirûda Rêxistinê lêdixin dihat gotin. Ev yek eşkere bû.
Li ser van mijaran Wezareta me tavilê dest bi lêpirsînan kir.
 
Li gorî qaîdeya yekitiya birêvebirinê, şaredarî û hemû saziyên Dewleta me mecbûr in ku li gorî wezîfe, berpirsiyarî û rayeyên makeqanûnê tevbigerin. Lê heger wezîfedar an jî daîreyên dewletê li gorî wezîfeyên ku qanûn dibêje tevnegerin; li gorî dilê xwe, li gorî hin kes û komên din, li gorî xebat û çalakiyên rêxistinên terorî tevbigerin û li ser vê yekê lêpirsînên edlî û îdarî vebin; wê gavê Wezareta me jî li gorî rayeya ku Makeqanûnê daye, ew ê wezîfeya xwe bike.

Ji bona vê yekê;

Mehkemeyan li ser Şaredarê Bajarê Mezin ê Diyarbakırê Adnan Selçuk MIZRAKLI; ji ber sûcên “Avakirin û Birêvebirina Rêxistina Terorî ya Çekdar”, “Endamiya Rêxistina Terorî ya Çekdar”, “Propagandaya Rêxistina Terorî, Pesinandina Sûc û Sûcdaran” (9) şopandin û lêpirsîn vekirin. Her wiha Wezareta me jî 3 lêpirsîn dan destpêkirin.

Şaredarê Bajarê Mezin ê Mardinê Ahmet TÜRK ji ber sûcê “Endamiya Rêxistina Terorî ya Çekdar” ê dosyeya 2017/279an di hepsê de bû û dihat mehkemekirin. Lê ji ber nexweşiya wî ew bi şertê kontrola edlî, ji bo ku mehkemeya wî bê hepiskirin dewam bike hat berdan. Ji bilî vê dosyeyê, ji ber sûcên “Propagandaya Rêxistina Terorî”, “Endambûn û Bi Dilê Xwe Alîkariya Rêxistina Terorî ya Çekdar”, “Endamiya Rêxistina Terorî ya Çekdar, Xirakirina Wezîfeyê, Avakirin û Birêvebirina Rêxistina Terorî” (6) şopandin û lêpirsîn li ser wî hebûn. Wezareta me jî 3 heb lêpirsîn dan destpêkirin.

Mehkemeyan li ser Şaredara Bajarê Mezin a Vanê Bedia ÖZGÖKÇE ERTANê; ji ber sûcên “Propagandaya Rêxistina Terorî”, “Pesinandina Sûc û Sûcdaran, Propagandaya Rêxistina Terorî” (7) şopandin û lêpirsîn dan destpêkirin. Wezareta me jî (3) lêpirsîn vekirin.

Ji bo zirar li lêpirsîn û şopandinên edlî û îdarî nekeve, li gorî xala 127an a Makeqanûnê û 47emîn xala Qanûna Şaredariyan a ku nimreya wê 5393 ye wek tevdîreke demkî ev kes ji kar hatin dûrxistin. Li gorî xalên 45 û 46an ên heman Qanûnê; Waliyê Diyarbakırê Hasan Basri GÜZELOĞLU wek Cîgirê Şaredarê Bajarê Mezin ê Diyarbakırê, Waliyê Mardinê Mustafa YAMAN wek Cîgirê Şaredarê Bajarê Mezin ê Mardinê, Waliyê Vanê Mehmet Emin BİLMEZ wek Cîgirê Şaredarê Bajarê Mezin ê Vanê hatin wezîfedarkirin.

Em ji bo gelê xwe bi rêzdarî îlan dikin.

 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.tbmm.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Bakanlık
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Bakanlık Birimleri
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • Bakanlık Birimleri
    • Hizmet Birimleri
      • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
      • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
      • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
      • Eğitim Dairesi Başkanlığı
      • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
      • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
      • Personel Genel Müdürlüğü
      • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
      • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
      • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
      • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
      • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Başkanlığı
      • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
      • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
      • İç Denetim Birimi Başkanlığı
    • Bağlı Kuruluşlar
      • Emniyet Genel Müdürlüğü
      • Jandarma Genel Komutanlığı
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
      • Göç İdaresi Başkanlığı
      • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
  • İlgili Bağlantılar
    • Resmi Gazete
    • Personel E-Kılavuz
    • Resmi İstatistikler
    • Kamu Hizmet Standardı Tablosu
    • Etik Komisyonu
    • Türk İdare Dergisi
    • İç Kontrol Çalışmaları
    • Stratejik Plan
    • Mülki İdare Bölümleri
Bakanlık
  • Hakkımızda
  • Teşkilat Şeması
  • Tarihçe
  • Projeler
  • Bakanlık Birimleri
  • Yayınlar
  • Mevzuat
  • Kurumsal Kimlik
  • Sıkça Sorulan Sorular
Bakanlık Birimleri
Hizmet Birimleri
  • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
  • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
  • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
  • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
  • Eğitim Dairesi Başkanlığı
  • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
 
  • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • Personel Genel Müdürlüğü
  • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
  • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
  • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
  • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
 
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
  • Strateji Geliştirme Başkanlığı
  • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
  • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
  • İç Denetim Birimi Başkanlığı
Bağlı Kuruluşlar
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Jandarma Genel Komutanlığı
  • Sahil Güvenlik Komutanlığı
  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
Güncel
  • İller Arası Radar Uygulama Sayıları
  • Haberler
  • Duyurular
  • Basın Açıklamaları
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
İlgili Bağlantılar
  • Mülki İdare Bölümleri
  • İç Kontrol Çalışmaları
  • Kamu Hizmet Standardı Tab.
  • Resmi Gazete
  • Personel e-Kılavuz
  • Resmi İstatistikler
  • Stratejik Plan
  • Etik Komisyonu
  • Türk İdare Dergisi
 

İçişleri Bakanlığı’nı Takip Edin

 

     
Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Bakanlıklar Ankara Telefon:
(0312) 422 40 00 - Santral
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Kişisel Verileri Koruma Kanunu Aydınlatma Metni
  • Site Haritası
  • Erişilebilirlik Özellikleri
  • Salt Metin Görünümü
  • Daha Belirgin Odaklama
© Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız