Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • Diğer Bakanlıklar
    • Adalet Bakanlığı
    • Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
    • Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
    • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
    • Dışişleri Bakanlığı
    • Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
    • Gençlik ve Spor Bakanlığı
    • Hazine ve Maliye Bakanlığı
    • Kültür ve Turizm Bakanlığı
    • Millî Eğitim Bakanlığı
    • Millî Savunma Bakanlığı
    • Sağlık Bakanlığı
    • Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
    • Tarım ve Orman Bakanlığı
    • Ticaret Bakanlığı
    • Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • BAKANLIK

    BAKANLIK

    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    BAKANLIK BİRİMLERİ
    HİZMET BİRİMLERİ
    Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı KİHBİ Dairesi Başkanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
    Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Personel Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
    İller İdaresi Genel Müdürlüğü Strateji Geliştirme Başkanlığı Araştırma ve Etütler Merkezi Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi İç Denetim Birimi Başkanlığı
    BAĞLI KURULUŞLAR
    Emniyet Genel Müdürlüğü Jandarma Genel Komutanlığı Sahil Güvenlik Komutanlığı Göç İdaresi Başkanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM

    GÜNDEM

    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
  • BAKANLIK
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • BAKANLIK BİRİMLERİ
      • HİZMET BİRİMLERİ
        • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
        • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
        • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
        • Eğitim Dairesi Başkanlığı
        • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
        • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
        • Personel Genel Müdürlüğü
        • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
        • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
        • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
        • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
        • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
        • Strateji Geliştirme Başkanlığı
        • Araştırma ve Etütler Merkezi
        • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
        • İç Denetim Birimi Başkanlığı
      • BAĞLI KURULUŞLAR
        • Emniyet Genel Müdürlüğü
        • Jandarma Genel Komutanlığı
        • Sahil Güvenlik Komutanlığı
        • Göç İdaresi Başkanlığı
        • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM
    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
 
 

İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya Türkiye'nin Sivil Anayasa Yolculuğu Projesi Programında Konuştu

26.06.2025

İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, TBMM Başkanı Sayın Numan Kurtulmuş'un teşrifleriyle düzenlenen Türkiye'nin Sivil Anayasa Yolculuğu Projesi kapanış programına katıldı.

HUDER öncülüğünde yürütülen ve 7 bölgeyi kapsayan Türkiye’nin Sivil Anayasa Yolculuğu Projesi’nin kapanış programı TBMM Başkanı Sayın Numan Kurtulmuş, İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, milletvekilleri ve hukukçuların katılımı ile gerçekleştirildi.

Meclis tören salonunda gerçekleştirilen programda konuşan İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Bu anlamlı buluşma, sadece bir proje tanıtımı değil; aynı zamanda anayasa, hukuk, sivil toplum ve millet iradesi gibi kavramların ortak bir idealde buluştuğu tarihî bir ana da şahitliktir.” ifadelerini kullandı.


Anayasa Bir Milletin Kimlik Belgesi ve Gelecek Vizyonudur


İçişleri Bakanlığı olarak destek verdikleri ve HÛDER tarafından başarıyla yürütülüp kitaplaştırılan bu çalışmanın, demokratikleşme yolculuğuna katkı sunacağına yürekten inandığını dile getiren İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Anayasa; bir milletin zaman ve tarih karşısındaki duruşudur. O milletin ortak aklını, ortak iradesini ve ortak vicdanını yansıtan temel belgedir. Devletin meşruiyetini, bireyin haklarını ve toplumsal düzenin çerçevesini anayasa belirler. Bu yönüyle anayasa; yalnızca bir hukuk metni değil, aynı zamanda bir milletin kimlik belgesi ve gelecek vizyonudur. Ancak, insan da toplum da zamanla değişir ve dönüşür. Tarihin akışı içinde sabit kalan tek şey, değişimin kendisidir. Teknolojiden güvenlik anlayışına, iletişimden yönetişim modellerine kadar, her alanda yepyeni bir çağın eşiğindeyiz. Bu nedenle hukuk, donuk bir yapı değil; zamanın ruhunu okuyabilen, ihtiyaçlara cevap verebilen canlı bir mekanizmadır. Ve anayasa da bu mekanizmanın temel taşıdır.” dedi.


Yeni Anayasa Türkiye Yüzyılının Temel Taşı Olacaktır


İbn Haldun’un “Her neslin şartları, bir öncekinden farklıdır” sözünü hatırlatan İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, konuşmasına şöyle devam etti:

“Anayasa, dönemin ihtiyaçlarını ve milletin beklentilerini yansıtabilen hem değerlerle hem de zamanla uyumlu bir yapıda olmalıdır. Bugünün dünyasında hâlâ 1982 darbesinin gölgesinde yazılmış bir anayasa ile yol yürümek mümkün değildir. Sayın Cumhurbaşkanımızın ifade ettikleri gibi; aziz Milletimiz, vesayetin değil, milletin anayasasını istiyor. Milletin ruhunu yansıtmayan bir anayasayla demokratikleşme olmaz. Açıkça ortadadır ki, millet iradesini yansıtan yeni bir anayasaya ihtiyacımız var. Bu bir siyasi tercih değil, demokratik bir zorunluluktur. İnanıyoruz ki yeni anayasa Türkiye Yüzyılının temel taşı olacaktır.”

Türkiye’nin bölgesinin ve dünyanın yükselen gücü olarak, milletin özgür iradesiyle şekillendirilmiş, kuşatıcı, sivil ve çağın ruhuna uygun bir anayasaya sahip olması gerektiğini kaydeden İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, konuşmasını şöyle tamamladı:

“Yeni anayasa, sadece bir hukuk meselesi değil; aynı zamanda bir vicdan meselesidir. Milletimizin değer dünyasına sadık ama aynı zamanda dünyadaki demokratik standartlarla örtüşen, güçlü, çağdaş ve kuşatıcı bir metin olmalıdır. Yeni anayasa; hem afakî, yani dünyadaki gelişmelerin yön verdiği, hem de enfüsî, yani milletimizin iç sesiyle yoğrulmuş bir arayışın ürünü olmalıdır. Dünya değişiyor, toplumlar dönüşüyor; bu değişime sırt çevirmek değil, onu doğru okuyarak yön vermek bizim sorumluluğumuzdur. Bu duygu ve düşüncelerle, Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanımız Prof. Dr. Sayın Numan Kurtulmuş’a şükranlarımı sunuyorum. Projenin sonuç raporunun değerli akademisyen ve hukukçularımızın katkı sunacağı panelin hukuk sistemimize, demokrasimize ve gelecek nesillerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum.”
 

TBMM Başkanı Sayın Numan Kurtulmuş ise konuşmasında “Türkiye’nin en önemli meselelerinden birisi yeni sivil bir anayasadır. Bu mesele 86 milyon Türkiye’nin ortak meselesidir. Bu mesele partiler üstü siyaset üstü bir meseledir bir millet sözleşmesidir.” dedi.


“Güçlü Olmanın Esas Unsuru Millet Devlet Bütünleşmesini Sağlamaktır”


TBMM Başkanı Sayın Numan Kurtulmuş, konuşmasında şunları kaydetti:

“Bu yeni dönemin şartları içerisinde her gün nerede hangi gelişmenin olacağının bilinmediği sadece savaşlar ve çatışmalarının değil köklü toplumsal değişmeler de nereye eğileceğinin önceden tahmin edilemediği bir dönemde bu coğrafyada Türkiye olarak ayaklarımızı çok güçlü şekilde yara basmak zorundayız. Her zaman ifade ettiğimiz gibi güç sadece fiziki güçten ibaret değildir. Sadece askeri güç sadece ekonomik güç sadece maddi güç finansal güçten ibaret değildir. Ya da teknolojide üstün olmaktan ibaret değildir. Güncel olarak gördüğümüz birçok örnekte bile sadece gücün maddi güçten ibaret olmadığı bize her gün yeniden öğretiliyor. Dolayısıyla bizim gibi ülkelerde güçlü olmanın esas unsuru millet ve devlet olarak güçlü olmak millet devlet bütünleşmesini sağlamak ve topyekün hep birlikte güçlü bir şekilde geleceği yürümekten geçiyor.”

Türkiye’nin en önemli meselelerinden birisinin toplumsal birlik beraberlik bütünleşme ve özellikle devlet ve milletin kaynaşması olduğunu ifade eden TBMM Başkanı Sayın Numan Kurtulmuş, “Çok şükür bu konularda iyi adımlar atıyor güçlü adımlar atıyoruz. Bunun nihayetinde çok güçlü bir şekilde yürüyebilmesinin temel unsurlarından birisinin de yeni bir anayasa olduğu yeni bir anayasa ihtiyacı olduğu hiç şüphesizdir.” diye konuştu.
 


“Türkiye’nin En Önemli Meselelerinden Birisi Yeni Sivil Bir Anayasasıdır”


TBMM Başkanı Sayın Numan Kurtulmuş, şöyle devam etti:

“Marifet bir hukuk metni hazırlamak değil marifet milleti birleştirecek bütünleştirecek bir toplumsal anlayışı ortaya koyabilmektir. Bu anlamda yeni çağın gereklerine uyan milletin talep ve beklentilerini karşılayan yeni bir toplumsal sözleşmeyi ortaya koyabilmektir. Bunun için Türkiye’de vakit gerçekten tam bu vakittir. Birliğimizi dirliğimizi korumak Türkiye’nin daha güçlü şekilde ileriye doğru yürümesini sağlayabilmek için ümit ediyorum ki yeni bir anayasa yapmak yeni bir toplumsal sözleşmeyi gerçekleştirmek mümkün olur. Anayasalar büyük bir orkestrayı düşünün orkestranın içerisinde her türlü enstrüman vardır her enstrümanın da sesi ayrıdır marifet bir orkestra şefinin o orkestrada bu kadar farklı tınılardan seslerden aynı güfteden aynı şarkıyı ortaya çıkarmasıdır. Herkesin kendi sesi kendine herkesin kendi tınısı kendine ama hepimizin aynı besteyi söylediğimiz aynı hedeflere yürüdüğümüz bir Türkiye’nin en önemli meselelerinden birisi yeni sivil bir anayasasıdır.”

Anayasanın 86 milyon için ortak bir mesele olduğunun altını çizen TBMM Başkanı Sayın Numan Kurtulmuş, “Maalesef şu andaki anayasamız Türkiye’nin milletimizin talep ve beklentilerinin çok gerisinde. Hiç şüphesiz herkes farklı özellikler söyleyebilir ama herhalde hepimizin ittifak halinde olacağımız yeni anayasanın dört temel özelliği olmak zorundadır. Anayasanın dilinden önce ruhundan başlayarak ruhundan diline kadar tamamının bu anlamda yeni bir perspektif değer alması sivil perspektifle ele alınması katılımcı bir üslupla gerçekleştirilmesi şarttır. Bu süreç halkın mutlaka bütün kesimlerin işin içerisinde olacağı önemli bir süreç olmalıdır. 82 anayasası ilk yazıldığı zamanda bile dil bakımından ciddi sıkıntıları olan bir metin olarak ortaya çıktı. Dolayısıyla bunun da dilinin açık ve anlaşılır bir şekilde yazılması yani toplumun her insanının ilk okuduğunda ne dediğini tamamıyla anladığı bir metin haline getirilmesi şarttır. Hiç şüphesiz postalların gölgesindeki anayasadan kurtulmamız lazım.” ifadelerini kullandı.

Anayasa konusunda sözü olan herkesi dinlemeye hazır olduklarını belirten TBMM Başkanı Sayın Numan Kurtulmuş, “Kim ne söylerse söylesin makul ve gerçekten milletin hayrına kim ne söylerse sonuna kadar sözünü dinleriz. Bir tek sözü dinlemeyiz bu meclisin anayasa yapma yetkisi yoktur sözünü asla dinlemeyiz. Bu meclis milletin hür iradesiyle oluşmuş bir meclistir. Allah aşkına kurucu meclis olması için şu meclisin bahçesinde koridorunda tankların mı dolaşması lazım. Yeter artık bu millet kendi sivil iradesiyle anayasayı yapar.” dedi.
 

TBMM Başkanı Sayın Numan Kurtulmuş'un Teşrifleriyle ''Türkiye'nin Sivil Anayasa Yolculuğu Projesi'' Kapanış Programındayız.
📍Ankara #CanlıYayın
📡🎥
https://t.co/b3MWKUg7MC

— Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) June 26, 2025
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.tbmm.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Bakanlık
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Bakanlık Birimleri
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • Bakanlık Birimleri
    • Hizmet Birimleri
      • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
      • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
      • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
      • Eğitim Dairesi Başkanlığı
      • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
      • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
      • Personel Genel Müdürlüğü
      • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
      • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
      • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
      • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
      • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Başkanlığı
      • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
      • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
      • İç Denetim Birimi Başkanlığı
    • Bağlı Kuruluşlar
      • Emniyet Genel Müdürlüğü
      • Jandarma Genel Komutanlığı
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
      • Göç İdaresi Başkanlığı
      • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
  • İlgili Bağlantılar
    • Resmi Gazete
    • Personel E-Kılavuz
    • Resmi İstatistikler
    • Kamu Hizmet Standardı Tablosu
    • Etik Komisyonu
    • Türk İdare Dergisi
    • İç Kontrol Çalışmaları
    • Stratejik Plan
    • Mülki İdare Bölümleri
Bakanlık
  • Hakkımızda
  • Teşkilat Şeması
  • Tarihçe
  • Projeler
  • Bakanlık Birimleri
  • Yayınlar
  • Mevzuat
  • Kurumsal Kimlik
  • Sıkça Sorulan Sorular
Bakanlık Birimleri
Hizmet Birimleri
  • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
  • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
  • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
  • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
  • Eğitim Dairesi Başkanlığı
  • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
 
  • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • Personel Genel Müdürlüğü
  • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
  • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
  • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
  • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
 
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
  • Strateji Geliştirme Başkanlığı
  • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
  • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
  • İç Denetim Birimi Başkanlığı
Bağlı Kuruluşlar
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Jandarma Genel Komutanlığı
  • Sahil Güvenlik Komutanlığı
  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
Güncel
  • İller Arası Radar Uygulama Sayıları
  • Haberler
  • Duyurular
  • Basın Açıklamaları
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
İlgili Bağlantılar
  • Mülki İdare Bölümleri
  • İç Kontrol Çalışmaları
  • Kamu Hizmet Standardı Tab.
  • Resmi Gazete
  • Personel e-Kılavuz
  • Resmi İstatistikler
  • Stratejik Plan
  • Etik Komisyonu
  • Türk İdare Dergisi
 

İçişleri Bakanlığı’nı Takip Edin

 

     
Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Bakanlıklar Ankara Telefon:
(0312) 422 40 00 - Santral
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Kişisel Verileri Koruma Kanunu Aydınlatma Metni
  • Site Haritası
  • Erişilebilirlik Özellikleri
  • Salt Metin Görünümü
  • Daha Belirgin Odaklama
© Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız