Görevleri
a) Acil çağrı merkezlerinde kullanılan teknolojilerle ilgili gelişmeleri takip ederek ihtiyaçlar ve imkânlar doğrultusunda yenilenmesini sağlayıcı tedbirler almak,
b) İllerde Acil Çağrı Merkezlerinin yazılım ve donanım ihtiyaçlarının takip edilmesi ve karşılanması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
c) Acil Çağrı Merkezlerinde hizmet veren kurumların ihtiyaç duyacağı yazılım değişikliklerinin gerçekleştirilmesini sağlamak,
ç) İllerde Acil Çağrı Merkezlerinin arıza giderme taleplerinin takip edilmesi ve karşılanması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
d) 112 Acil Çağrı Merkezlerinde kullanılan yazılımların bilgi güvenliğinin sağlanmasına yönelik iş ve işlemlerini yürütmek,
e) Şubenin görev alanına giren konularla ilgili yazılı ve sözlü soru önergeleri ile bilgi edinme ve diğer başvuruları cevaplandırmak,
f) Şube Müdürlüğünde iç kontrol sisteminin etkin bir şekilde işlemesini sağlayacak tedbirleri almak ve stratejik planlamayla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
g) Şubenin görev alanına giren konularla ilgili ihtiyaç duyulan mevzuat düzenlemelerine ilişkin çalışmaları yürütmek ve bu konulara ilişkin görüş bildirmek,
ğ) Standart dosya planı dâhilinde şubenin yazışmalarına ilişkin evrak kayıt, dağıtım, dosyalama, gönderme ve arşivleme iş ve işlemlerini yürütmek,
h) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
Acil Çağrı İdari İşlemler Şube Müdürlüğü
Görevleri
a) 3152 sayılı Kanunun 28 inci maddesine istinaden Bakanlıkça hazırlanan 112 Acil Çağrı Merkezleri Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliği uyarınca tüm illerde 112 Acil Çağrı Merkezlerinin kuruluş, çalışma ve işleyişleri ile ilgili işlemleri yürütmek ve ülke düzeyinde acil çağrı hizmeti sunumunu koordine etmek,
b) Acil çağrı hizmetleri ile ilgili olarak ülke genelinde uygulanacak politika ve hizmet standartları oluşturmak, bu konularda ilgili birim ve kurullara görüş ve öneriler sunmak,
c) Acil çağrı hizmetlerine ilişkin valilikler tarafından intikal ettirilen sorun ve öneriler ile raporları değerlendirmek, çözümler üretmek, ilgili birimlere iletmek,
ç) Merkez Koordinasyon Kurulunun toplantı hazırlıkları ile gündemini hazırlamak, alınan kararların ilgili kurumlara, valiliklere iletilmesini ve takibini sağlamak, sekretarya hizmetlerini yürütmek,
d) Şube Müdürlüğünün görev alanına giren konularla ilgili yazılı ve sözlü soru önergeleri ile bilgi edinme ve diğer başvuruları cevaplandırmak,
e) Şube Müdürlüğünde iç kontrol sisteminin etkin bir şekilde işlemesini sağlayacak tedbirleri almak ve stratejik planlamayla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
f) Şube Müdürlüğünün görev alanına giren konularla ilgili ihtiyaç duyulan mevzuat düzenlemelerine ilişkin çalışmaları yürütmek ve bu konulara ilişkin görüş bildirmek,
g) Standart dosya planı dâhilinde şubenin yazışmalarına ilişkin evrak kayıt, dağıtım, dosyalama, gönderme ve arşivleme iş ve işlemlerini yürütmek,
ğ) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.