Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • Diğer Bakanlıklar
    • Adalet Bakanlığı
    • Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
    • Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
    • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
    • Dışişleri Bakanlığı
    • Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
    • Gençlik ve Spor Bakanlığı
    • Hazine ve Maliye Bakanlığı
    • Kültür ve Turizm Bakanlığı
    • Millî Eğitim Bakanlığı
    • Millî Savunma Bakanlığı
    • Sağlık Bakanlığı
    • Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
    • Tarım ve Orman Bakanlığı
    • Ticaret Bakanlığı
    • Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • BAKANLIK

    BAKANLIK

    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    BAKANLIK BİRİMLERİ
    HİZMET BİRİMLERİ
    Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı KİHBİ Dairesi Başkanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
    Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Personel Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
    İller İdaresi Genel Müdürlüğü Strateji Geliştirme Başkanlığı Araştırma ve Etütler Merkezi Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi İç Denetim Birimi Başkanlığı
    BAĞLI KURULUŞLAR
    Emniyet Genel Müdürlüğü Jandarma Genel Komutanlığı Sahil Güvenlik Komutanlığı Göç İdaresi Başkanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM

    GÜNDEM

    • Bakandan Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
  • BAKANLIK
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • BAKANLIK BİRİMLERİ
      • HİZMET BİRİMLERİ
        • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
        • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
        • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
        • Eğitim Dairesi Başkanlığı
        • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
        • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
        • Personel Genel Müdürlüğü
        • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
        • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
        • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
        • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
        • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
        • Strateji Geliştirme Başkanlığı
        • Araştırma ve Etütler Merkezi
        • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
        • İç Denetim Birimi Başkanlığı
      • BAĞLI KURULUŞLAR
        • Emniyet Genel Müdürlüğü
        • Jandarma Genel Komutanlığı
        • Sahil Güvenlik Komutanlığı
        • Göç İdaresi Başkanlığı
        • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM
    • Bakandan Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
İLLER İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İLLER İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

  • Kurumsal
    • Kuruluş ve Görevleri
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcıları
    • Daire Başkanları
    • Kontrolörler Başkan ve Başkan Yardımcıları
    • Görev Yapmış Genel Müdürlerimiz
    • Daire Başkanlıkları
      • Güvenlik Koordinasyon Daire Başkanlığı
      • Güvenlik Korucuları Daire Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Hizmetleri Daire Başkanlığı
      • İl Genel İdaresi Daire Başkanlığı
      • Strateji ve Mevzuat Daire Başkanlığı
      • Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığı
      • İnceleme Soruşturma ve Denetim Daire Başkanlığı
      • Koordinasyon Daire Başkanlığı
      • Mahalli İdare İşlemleri Daire Başkanlığı
      • Muhtarlar Daire Başkanlığı
    • Kontrolörler Başkanlığı
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
  • Bilgiler
    • Mülki İdare Birimleri
    • İl ve İlçe Kuruluş Tarihleri
    • Özel İdareler
    • Köyler
    • Birlikler
    • İstatistik
    • Yayınlar
    • Coğrafi Yer Adları
  • Mevzuat
    • Türkiye Cumhuriyeti Anayasası
    • Cumhurbaşkanlığı Kararnameleri
    • Kanunlar
    • Tüzükler
    • Yönetmelikler
    • Yönergeler
    • Genelgeler
    • Görüşler
  • Seçim Mevzuatı
  • Projeler
    • Devam Eden Projeler
      • 112 Acil Çağrı Merkezleri Projesi
      • Engelsiz 112 Projesi
      • Araç İçi Acil Çağrı Sistemi Projesi
      • MİDAS Projesi
      • Sınır Yönetimi Alanında Yürütlen Projeler
      • Sivil Gözetim Projesi
      • Van İlinde Sosyal Entegrasyon Projesi
    • Tamamlanan Projeler
      • Köye Dönüş ve Rehabilitasyon Projesi (KDRP)
      • Temel Hizmetlerde Kapasite Geliştirilmesi Projesi
      • Öncelikli Yaşam Kalitesi Göstergeleri Projesi
  • İç Kontrol Çalışmaları
  • Haberler
  • Duyurular
  • İletişim

112 Acil Çağrı Hizmetleri Daire Başkanlığı

Bilgi İşlem ve Teknik Hizmetler Şube Müdürlüğü

 
Görevleri
a) Acil çağrı merkezlerinde kullanılan teknolojilerle ilgili gelişmeleri takip ederek ihtiyaçlar ve imkânlar doğrultusunda yenilenmesini sağlayıcı tedbirler almak,
b) İllerde Acil Çağrı Merkezlerinin yazılım ve donanım ihtiyaçlarının takip edilmesi ve karşılanması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
c) Acil Çağrı Merkezlerinde hizmet veren kurumların ihtiyaç duyacağı yazılım değişikliklerinin gerçekleştirilmesini sağlamak,
ç) Sistem arıza ve teknik destek çağrı merkezi iş ve işlemlerini yürütmek,
d) İllerde Acil Çağrı Merkezlerinin arıza giderme taleplerinin takip edilmesi ve karşılanması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
e) 112 Acil Çağrı Merkezlerinde kullanılan yazılımların bilgi güvenliğinin sağlanmasına yönelik iş ve işlemlerini takip etmek,
f) İllerin acil çağrı merkezleri hizmet binası yapım bakım ve onarım ihtiyaçlarını takip etmek, karşılanması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
g) Acil çağrı merkezi projelerinin, kurumların ihtiyaçlarını da gözeterek incelemek, gerekli revizelerin yapılmasını sağlamak,
ğ) Acil Çağrı Merkezi hizmet binası yapım, bakım, onarım işlerinin kontrol ve inceleme maksatlı teknik denetimini yapmak,
h) Acil çağrı hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine yönelik projeler hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak,
ı) Şubenin görev alanına giren konularla ilgili yazılı soru önergeleri ile bilgi edinme ve diğer başvuruları cevaplandırmak,
i) Şube Müdürlüğünde iç kontrol sisteminin etkin bir şekilde işlemesini sağlayacak tedbirleri almak ve stratejik planlamayla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
j) Şubenin görev alanına giren konularla ilgili ihtiyaç duyulan mevzuat düzenlemelerine ilişkin çalışmaları yürütmek ve bu konulara ilişkin görüş bildirmek,
k) Standart dosya planı dâhilinde şubenin yazışmalarına ilişkin evrak kayıt, dağıtım, dosyalama, gönderme ve arşivleme iş ve işlemlerini yürütmek,
l) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
 
 

İdari İşlemler Şube Müdürlüğü

 
Görevleri
 a) 112 Acil Çağrı Merkezleri Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliği uyarınca tüm illerde 112 Acil Çağrı Merkezlerinin kuruluş, çalışma ve işleyişleri ile ilgili işlemleri yürütmek 
b) Acil çağrı hizmetlerine ilişkin valilikler tarafından intikal ettirilen sorun ve öneriler ile raporları değerlendirmek, çözümler üretmek, ilgili birimlere iletmek,
c) Merkez Koordinasyon Kurulunun toplantı hazırlıkları ile gündemini hazırlamak, alınan kararların ilgili kurumlara, valiliklere iletilmesini ve takibini sağlamak, sekretarya hizmetlerini yürütmek,
ç) Çağrı merkezleri ile ilgili basında çıkan haberleri takip etmek, kurum amirini bilgilendirmek, istenildiği takdirde kamuoyunu aydınlatmak üzere ilgili kurumlar ile koordineli olarak basın bildirisi hazırlayarak kurum amirine sunmak, 
d) 112 Acil Çağrı Merkezlerinde personel istihdamına yönelik çalışmaları yürütmek, 
e) Çağrı merkezlerinin işleyişiyle ilgili bilgi notları ve brifingleri hazırlayarak Genel Müdürlüğe sunmak,
f) 81 ilde faaliyet gösteren 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüklerinde kullanılan taşınırlardan tüketime ve kullanıma verilmesi uygun görülenlerin devrine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
g) Şube Müdürlüğünün görev alanına giren konularla ilgili yazılı soru önergeleri ile bilgi edinme ve diğer başvuruları cevaplandırmak,
ğ) Şube Müdürlüğünde iç kontrol sisteminin etkin bir şekilde işlemesini sağlayacak tedbirleri almak ve stratejik planlamayla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
h) Şube Müdürlüğünün görev alanına giren konularla ilgili ihtiyaç duyulan mevzuat düzenlemelerine ilişkin çalışmaları yürütmek ve bu konulara ilişkin görüş bildirmek,
ı) Standart dosya planı dâhilinde şubenin yazışmalarına ilişkin evrak kayıt, dağıtım, dosyalama, gönderme ve arşivleme iş ve işlemlerini yürütmek,
i) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

 

 
Kalite Koordinasyon ve Değerlendirme Şube Müdürlüğü
Görevleri
a) Acil çağrı hizmetleri ile ilgili olarak ülke genelinde uygulanacak politika ve hizmet standartlarını oluşturmak, bu konularda ilgili birim ve kurullara görüş ve öneriler sunmak,
b) 112 Acil Çağrı Merkezlerinde uygulanabilecek ulusal ve uluslararası standartları inceleyerek ilgili akreditasyonu sağlamak, akreditasyonu tüm çağrı merkezlerine yaygınlaştırmak,
c)    112 Acil Çağrı Merkezlerinde sistemin çalışmasıyla ilgili   istatistikleri toplamak, takip etmek ve analiz etmek,
ç) Bülten hazırlamak ve yayınlamak,
d) Eğitim faaliyetlerini yürütmek üzere Eğitim Dairesi Başkanlığı ve Bakanlığa bağlı diğer birimler ile koordineli çalışarak gerekli organizasyonları yapmak, uygulanan projelerle ilgili kullanıcı ve destek ekiplerine verilmesi gereken eğitimleri tespit etmek, 
e) Yüz yüze eğitim, uzaktan eğitim, hizmet içi eğitim ve seminerlere ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
f) 112 Acil Çağrı Merkezlerinde kurulan kalite koordinasyon ve değerlendirme bürolarının faaliyetlerini takip etmek, ülke çapında verilen acil çağrı hizmetinin kalite standartları çerçevesinde izlenmesi ve denetlenmesi için gerekli faaliyetlerde bulunmak, 
g) Eğitimlerin etkinliği ve verimliliğini ölçerek analiz etmek ve gerekli iyileştirmeleri yapmak,
ğ) Kalite Yönetim Sistemi standartlarına uygun olarak bir doküman yönetim sistemi oluşturmak, verilerin kayıt altına alınması, izlenmesi, süreçlere yönelik performans takibinin yapılması ve gerekli önlemlerin alınmasını sağlamak,
h) Denetim, planlama ve hizmet sunulan kesimlerden gelen talep ve beklentileri almak, değerlendirmeye yönelik sistemleri takip etmek,
ı) Kuruluşta sürekli iyileştirme kültürünün benimsenmesi ve yaygınlaştırılması ile ilgili çalışmalar yapmak,
i) İnternet sayfaları ve sosyal medya hesaplarını ilgili birimlerce koordine ederek içeriğini güncellemek, 
j) Kriz yönetim ekibinde görev alacak personelin eğitim faaliyetlerini yürütmek,
k) Şube Müdürlüğünün görev alanına giren konularla ilgili yazılı soru önergeleri ile bilgi edinme ve diğer başvuruları cevaplandırmak,
l) Şube Müdürlüğünde iç kontrol sisteminin etkin bir şekilde işlemesini sağlayacak tedbirleri almak ve stratejik planlamayla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
m) Şube Müdürlüğünün görev alanına giren konularla ilgili ihtiyaç duyulan mevzuat düzenlemelerine ilişkin çalışmaları yürütmek ve bu konulara ilişkin görüş bildirmek,
n) Standart dosya planı dâhilinde şubenin yazışmalarına ilişkin evrak kayıt, dağıtım, dosyalama, gönderme ve arşivleme iş ve işlemlerini yürütmek,
o) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
Çağrı Hizmetleri Koordinasyon Şube Müdürlüğü
Görevleri
a) 112 Acil Çağrı Merkezleri Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliği uyarınca tüm illerde 112 Acil Çağrı Merkezlerinin acil çağrı hizmeti sunumunu koordine etmek, 
b)  Engelsiz 112, Engelsiz CİMER, E-Call, yabancı dil uygulamaları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
c) AFAD Mobil uygulaması üzerinden gelen çağrılarla ilgili planlama yapmak,
ç) Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli iş birliği ve koordinasyonu sağlamak,
d) Her türlü acil yardım hizmetinin, gerekli hallerde, ilgili diğer kurumlarla iş birliği ve koordinasyon içerisinde mevzuata uygun şekilde yürütülmesinin takibini yapmak,
e) İllerde meydana gelen önemli olaylarda bilgi toplamak ve koordine etmek, bilgiyi ilgili makamlara iletmek,
f) İllerde meydana gelen önemli olay ve kriz anlarında koordinasyonu sağlamak, yaşanan aksaklıkları ve nedenlerini raporlamak, analizlerini yapmak,
g) Haberleşme sistemi ve yazılım ile ilgili eksiklik ve aksaklıkları belirleyerek Bilgi İşlem ve Teknik Hizmetler Şube Müdürlüğüne bildirmek, 
ğ) Öneri ve şikâyetleri takip etmek ve bu konuda gerekli çalışmaları yapmak, 
h) Genel Müdürlüğümüzce paydaş kurumların kullanımına sunulan uygulamalarda kullanıcı belirlenmesinde ilgili bakanlıklarla koordinasyon sağlamak,
ı) Kriz anında uygulanacak tatbikat ve planları hazırlamak,
i) AFAD Mobil uygulaması ile ilgili paydaş kurumlar arasında gerekli koordinasyonu sağlamak, gerektiğinde Bilgi İşlem ve Teknik Hizmetler Şube Müdürlüğü ile kurumların yazılıma dair isteklerini koordine etmek,
j) Afet ve olağanüstü durumlarda kullanılmak üzere planlanan Komuta Kontrol Merkezinin işleyişine dair her türlü iş ve işlemi yürütmek, gerekli tedbirleri almak, 
k) Afet ve olağanüstü durumlarda kullanılmak üzere acil çağrı karşılama sistemi ekipmanları ile donatılmış mobil aracın her türlü bakım, onarım, idame işleri ile gerekli durumda afet sahasına ulaştırılması ve operasyonel hale getirilmesi konusunda her türlü tedbiri almak,
l) Şube Müdürlüğünün görev alanına giren konularla ilgili yazılı soru önergeleri ile bilgi edinme ve diğer başvuruları cevaplandırmak,
m) Şube Müdürlüğünde iç kontrol sisteminin etkin bir şekilde işlemesini sağlayacak tedbirleri almak ve stratejik planlamayla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
n) Şube Müdürlüğünün görev alanına giren konularla ilgili ihtiyaç duyulan mevzuat düzenlemelerine ilişkin çalışmaları yürütmek ve bu konulara ilişkin görüş bildirmek,
o) Standart dosya planı dâhilinde şubenin yazışmalarına ilişkin evrak kayıt, dağıtım, dosyalama, gönderme ve arşivleme iş ve işlemlerini yürütmek,
ö) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.tbmm.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Bakanlık
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Bakanlık Birimleri
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • Bakanlık Birimleri
    • Hizmet Birimleri
      • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
      • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
      • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
      • Eğitim Dairesi Başkanlığı
      • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
      • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
      • Personel Genel Müdürlüğü
      • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
      • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
      • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
      • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
      • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Başkanlığı
      • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
      • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
      • İç Denetim Birimi Başkanlığı
    • Bağlı Kuruluşlar
      • Emniyet Genel Müdürlüğü
      • Jandarma Genel Komutanlığı
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
      • Göç İdaresi Başkanlığı
      • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
  • İlgili Bağlantılar
    • Resmi Gazete
    • Personel E-Kılavuz
    • Resmi İstatistikler
    • Kamu Hizmet Standardı Tablosu
    • Etik Komisyonu
    • Türk İdare Dergisi
    • İç Kontrol Çalışmaları
    • Stratejik Plan
    • Mülki İdare Bölümleri
Bakanlık
  • Hakkımızda
  • Teşkilat Şeması
  • Tarihçe
  • Projeler
  • Bakanlık Birimleri
  • Yayınlar
  • Mevzuat
  • Kurumsal Kimlik
  • Sıkça Sorulan Sorular
Bakanlık Birimleri
Hizmet Birimleri
  • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
  • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
  • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
  • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
  • Eğitim Dairesi Başkanlığı
  • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
 
  • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • Personel Genel Müdürlüğü
  • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
  • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
  • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
  • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
 
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
  • Strateji Geliştirme Başkanlığı
  • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
  • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
  • İç Denetim Birimi Başkanlığı
Bağlı Kuruluşlar
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Jandarma Genel Komutanlığı
  • Sahil Güvenlik Komutanlığı
  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
Güncel
  • Haberler
  • Duyurular
  • Basın Açıklamaları
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
İlgili Bağlantılar
  • Mülki İdare Bölümleri
  • İç Kontrol Çalışmaları
  • Kamu Hizmet Standardı Tab.
  • Resmi Gazete
  • Personel e-Kılavuz
  • Resmi İstatistikler
  • Stratejik Plan
  • Etik Komisyonu
  • Türk İdare Dergisi
 

İçişleri Bakanlığı’nı Takip Edin

 

     
Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Bakanlıklar Ankara Telefon:
(0312) 422 40 00 - Santral
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Kişisel Verileri Koruma Kanunu Aydınlatma Metni
  • Site Haritası
  • Erişilebilirlik Özellikleri
  • Salt Metin Görünümü
  • Daha Belirgin Odaklama
© Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız