Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • Diğer Bakanlıklar
    • Adalet Bakanlığı
    • Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
    • Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
    • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
    • Dışişleri Bakanlığı
    • Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
    • Gençlik ve Spor Bakanlığı
    • Hazine ve Maliye Bakanlığı
    • Kültür ve Turizm Bakanlığı
    • Millî Eğitim Bakanlığı
    • Millî Savunma Bakanlığı
    • Sağlık Bakanlığı
    • Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
    • Tarım ve Orman Bakanlığı
    • Ticaret Bakanlığı
    • Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • BAKANLIK

    BAKANLIK

    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    BAKANLIK BİRİMLERİ
    HİZMET BİRİMLERİ
    Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı KİHBİ Dairesi Başkanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
    Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Personel Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
    İller İdaresi Genel Müdürlüğü Strateji Geliştirme Başkanlığı Araştırma ve Etütler Merkezi Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi İç Denetim Birimi Başkanlığı
    BAĞLI KURULUŞLAR
    Emniyet Genel Müdürlüğü Jandarma Genel Komutanlığı Sahil Güvenlik Komutanlığı Göç İdaresi Başkanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM

    GÜNDEM

    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
  • BAKANLIK
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • BAKANLIK BİRİMLERİ
      • HİZMET BİRİMLERİ
        • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
        • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
        • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
        • Eğitim Dairesi Başkanlığı
        • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
        • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
        • Personel Genel Müdürlüğü
        • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
        • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
        • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
        • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
        • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
        • Strateji Geliştirme Başkanlığı
        • Araştırma ve Etütler Merkezi
        • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
        • İç Denetim Birimi Başkanlığı
      • BAĞLI KURULUŞLAR
        • Emniyet Genel Müdürlüğü
        • Jandarma Genel Komutanlığı
        • Sahil Güvenlik Komutanlığı
        • Göç İdaresi Başkanlığı
        • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM
    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
İLLER İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İLLER İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

  • Kurumsal
    • Kuruluş ve Görevleri
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcıları
    • Daire Başkanları
    • Kontrolörler Başkan ve Başkan Yardımcıları
    • Görev Yapmış Genel Müdürlerimiz
    • Daire Başkanlıkları
      • Güvenlik Koordinasyon Daire Başkanlığı
      • Güvenlik Korucuları Daire Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Hizmetleri Daire Başkanlığı
      • İl Genel İdaresi Daire Başkanlığı
      • Strateji ve Mevzuat Daire Başkanlığı
      • Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığı
      • İnceleme Soruşturma ve Denetim Daire Başkanlığı
      • Koordinasyon Daire Başkanlığı
      • Mahalli İdare İşlemleri Daire Başkanlığı
      • Muhtarlar Daire Başkanlığı
    • Kontrolörler Başkanlığı
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
  • Bilgiler
    • Mülki İdare Birimleri
    • İl ve İlçe Kuruluş Tarihleri
    • Özel İdareler
    • Köyler
    • Birlikler
    • İstatistik
    • Yayınlar
    • Coğrafi Yer Adları
  • Mevzuat
    • Türkiye Cumhuriyeti Anayasası
    • Cumhurbaşkanlığı Kararnameleri
    • Kanunlar
    • Tüzükler
    • Yönetmelikler
    • Yönergeler
    • Genelgeler
    • Görüşler
  • Seçim Mevzuatı
  • Projeler
    • Devam Eden Projeler
      • 112 Acil Çağrı Merkezleri Projesi
      • Engelsiz 112 Projesi
      • Araç İçi Acil Çağrı Sistemi Projesi
      • MİDAS Projesi
      • Sınır Yönetimi Alanında Yürütlen Projeler
      • Sivil Gözetim Projesi
      • Van İlinde Sosyal Entegrasyon Projesi
    • Tamamlanan Projeler
      • Köye Dönüş ve Rehabilitasyon Projesi (KDRP)
      • Temel Hizmetlerde Kapasite Geliştirilmesi Projesi
      • Öncelikli Yaşam Kalitesi Göstergeleri Projesi
  • İç Kontrol Çalışmaları
  • Haberler
  • Duyurular
  • İletişim

112 Acil Çağrı Merkezleri Projesi

 
 
 
 
 

 

112

Acil Çağrı Merkezleri Projesi

 

                                                                 

Projenin Amacı

- Türkiye’de birden fazla olan acil çağrı numaralarının (155 Polis İmdat - 156 Jandarma İmdat - 158 Sahil Güvenlik - 110 Yangın İhbar - 112 Sıhhi İmdat - 177 Orman Yangın İhbar - 122 AFAD) tek numara “112” altında toplanması ve vatandaşlarımızın Ulusal Kapsamda Tek Acil Çağrı Numarası olarak “112” yi bilmeleri ve kullanmaları. Acil Çağrı olarak yapılacak olan aramaların “112” numarası üzerinden yapılması.

- Bakanlığımız koordinesinde 112 Acil Çağrı Merkezlerine istihdam edilen, süreç yönetimi, panik ve endişe durumlarında gelen acil çağrılarda telefonun diğer ucundaki vatandaşlarımızın psikolojik olarak rahatlatılarak olay bilgisini ve olayın gerçekleşme şeklini en kısa sürede anlayarak, konuma dayalı adres ve kişi iletişim bilgilerini alan tecrübeli ve eğitimli “Çağrı karşılama personelinin” Acil Çağrı Merkezlerinde birlikte çalıştıkları (Sıhhi İmdat, Polis, Jandarma, Sahil Güvenlik, Yangın İhbar, Orman Yangın ve AFAD personeline) acil durum koordine birimlerini yönlendirerek tüm ekiplerin en kısa sürede olay yerine ulaşmalarının sağlanması

- Asılsız çağrılar nedeniyle artan iş yükünün azaltılması ve daha etkin çalışmasının sağlanması.

Yasal Dayanaklar

  • 1 NO’LU CUMHURBAŞKANLIĞI TEŞKİLATI HAKKINDA CUMHURBAŞKANLIĞI KARARNAMESİ (Madde 271/4)
  • Büyükşehirlerde YİKOB, diğer illerde ise Valilikler bünyesinde 112 Acil Çağrı Merkezlerinin kurulması hüküm altına alınmıştır.
  • 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZLERİ KURULUŞ, GÖREV VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
  • 112 acil çağrı merkezi müdürlüklerinin ve görev yapan personelin çalışma usul ve esasları düzenlenmiştir. (16.05.2014 tarihli ve 29002 sayılı Resmi Gazete)
  • 5442 SAYILI İL İDARESİ KANUNU
  • Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından;112 Acil Çağrı Merkezlerine yapılan çağrılar kapsamında, arayan kişilere ulaşılması amacıyla arama zamanıyla sınırlı olmak üzere 112 Acil Çağrı Merkezlerinin veya ilgili valiliğin, ihtiyaç duyduğu telefon abone ve konum bilgilerine belirlenen usul ve esaslar dâhilinde erişim sisteminin kurulması düzenlenmiştir.
  • 703 SAYILI KHK
  • 30 Mart 2005 tarihli ve 5326 sayılı Kabahatler Kanununda yapılan değişiklikle, 112 Acil Çağrı Merkezini asılsız ihbarla meşgul edenlere il valileri tarafından 250 lira idari para cezası uygulanacaktır. Tekerrür halinde bu ceza iki katı olarak uygulanacaktır.

 

 

Proje Süreci

Avrupa Birliği'ne üye ülkelerde “112”, Amerika'da “911” numarası Acil Yardım Hattı olarak kullanılmaktadır. Avrupa Birliği, 29 Temmuz 1991 Tarih ve 91/396 sayılı Konsey kararı ile Birlik çatısı altındaki tüm ülkelerde “112” hattının “Tek Avrupa Acil Çağrı Numarası - Single European Emergency Call Number)” olarak kullanımını öngörmüştür.

Telekomünikasyon Kurulu AB müktesebatına uyum için belirlediği takvim çerçevesinde 11.03.2002 tarihinde aldığı 2002/103 sayılı kararı ile hâlihazırda ülkemizde sadece Sıhhi İmdat çağrıları için kullanılan “112” kısa numarasının Ulusal Kapsamda Tek Acil Çağrı Numarası olarak tahsis edilmesine karar vermiştir. İçişleri Bakanlığı koordinasyonunda ilgili kurum ve kuruluşların katılımı ile bir çalışma yapılması gerektiği ifade edilmiştir.

2003 yılı Ağustos ayında (MAT03/TR/9/3 Terms of Reference) Proje Çalışma Şartnamesi Hollanda Hükümeti ile Türkiye Hükümeti arasında imzalanmış, projenin detayları ve çalışma usulleri belirlenmiştir. Avrupa Birliği’ne uyum sürecinde,  Ülkemizde “Tek Acil Çağrı Numarası” oluşturma çalışmalarına; 2003 yılında, Hollanda Hükümeti ile T.C. İçişleri Bakanlığı’nın işbirliği ile MATRA Projeleri kapsamında başlanmış, 06 Nisan 2005 tarihinde, Antalya “Pilot İl” olarak belirlenmiş ve proje çalışmalarına başlanmıştır.

Projede 2005-2020 yılları arasında; 112 Acil Çağrı Merkezleri bina inşaatı, altyapısı ve istihdam edilecek personeli tamamlanarak (2009 yılında Pilot il olarak başlanmış olan Antalya ili başta olmak üzere) 112 “Tek Acil Çağrı Numarası” olarak 81 ilimiz devreye alınarak faaliyetlerine devam etmektedir. 81 ilimizden 30’u İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehir statüsündeki illerimiz olup, 112 AÇM’ler ülke nüfusunun tamamına hizmet vermekte ve yoğun çağrı trafiğini yönetmeye çalışmaktadırlar.

  •             Devreye alınan 81 ilimizden 22 tanesi ASELSAN firması tarafından geliştirilen yazılımlarla devreye alınmıştır. 59 ilimizde ise yenilenen altyapı ve Yeni Nesil 112 yazılımları ile devreye alınmıştır. ASELSAN yazılımlarını kullanan 22 ilde Yeni Nesil 112 yazılımlarını kullanmak üzere çalışmalara başlanmış olup 19 il (Afyonkarahisar, Ankara, Antalya, Balıkesir, Burdur, Denizli, Düzce, Hatay, Isparta, Karaman, Konya, Kütahya, Manisa, Mersin, Muğla, Niğde, Sivas, Yalova ve Yozgat) Yeni Nesil 112 Acil Çağrı Merkezine dönüştürülmüştür.

 

 

Proje İl Durumlarını Gösterir Haritalar

FAAL İLLERDE KULLANILAN YAZILIM DURUMLARI

Proje Kapsamında Yürütülen Çalışmalar

  • ASELSAN yazılımları ile çalışan 3 ilin Yeni Nesil 112 ile devreye alınması,

 

  • E-Çağrı
  • Trafik kazalarında, elektronik güvenlik sistemine sahip araçların araç içi sensörlerinin aktive olması ile otomatik olarak veya acil çağrı butonuna basılmasıyla manuel olarak 112 Acil Çağrı Merkezlerini araması esasına dayanan bir uygulamadır.

 

  • Yabancı Dil Çağrıları
    • Tüm ülke genelinde İngilizce, Almanca, Arapça ve Rusça dillerinde çağrı karşılanabilecek bir altyapı oluşturulmuştur.

 

 

  • Engelsiz 112

 

Engelsiz 112 uygulaması, engelli vatandaşlarımızın acil durumlarda ilgili birime hızlıca ulaşabilmelerini sağlamak üzere kurumumuz bünyesinde geliştirilmiştir. İşaret dili bilen uzman çağrı karşılayıcı personellerimiz, vatandaşın ihtiyacını belirledikten sonra ilgili kuruma gerekli bilgileri sağlayarak, ekiplerin en kısa sürede olay yerine sevk edilmelerini sağlamaktadır.

    • Engelsiz 112 Projesi, engelli vatandaşlarımızın ücretsiz olarak telefonlarına/ tabletlerine indirecekleri uygulama aracılığıyla 112 Acil Çağrı Merkezi ile anında iletişime geçmelerine imkan sağlamaktadır. Engelli vatandaşlarımız dilerse uygulama üzerinden sağlık problemlerini kayıt edebilir, acil durumda ulaşılacak yakınlarının iletişim bilgilerini sisteme girerek 112 Acil Çağrı Merkezi personelinin “Acil Çağrı” anında bu bilgileri görmesini sağlayabilir. Böylece süreçte daha etkin ve hızlı hizmet verilmesi mümkün olabilecektir.

 

    • Ülke genelinde sadece Ankara AÇM lokasyonuna kurulan, Yeni Nesil Engelsiz 112 merkez uygulaması sayesinde tüm çağrıların tek bir merkezden karşılanması sağlanmıştır.

 

  • Engelsiz CİMER
    • Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı ile Bakanlığımız koordinesinde başlatılan ‘‘Engelsiz CİMER’’ uygulaması ile CİMER çağrıları “Engelsiz 112” sistemi üzerinden Acil Çağrı Merkezimizdeki işaret dili tercümanları tarafından 1 Eylül 2022 tarihinden itibaren karşılanmaya başlanmıştır.

 

  • Acil Durum Konum Hizmeti
    • 112 acil çağrı merkezi arandığında, eş zamanlı olarak arayan kişinin adres ve konum bilgisi sabit, GSM operatörleri ve ELS (Apple ve Google hassas konum servisi)  tarafından 112 Acil Çağrı Merkezine iletilmektedir.

 

 

  • AFAD Acil Mobil Uygulaması

AFAD Acil uygulaması üzerinden afet bölgelerinden gelen acil çağrılar, 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından karşılanmaktadır.

 

 

  • Mobil Çağrı Merkezi

Afet hali, çağrı merkezlerinde yapılacak bakım, onarım gibi durumlarda; acil çağrı sisteminin kesintiye uğramadan hizmet verebilmesi için sistem ekipmanları ile donatılmış 112 Acil Mobil Çağrı Merkezidir.

Projenin Layık Görüldüğü Ödüller

 

  1. 2014 yılında Türkiye Bilişim Derneği tarafından ‘Büyük Veri Ödülü’ne
  2. 2015 yılında TÜSİAD ve Türkiye Bilişim Vakfı tarafından 'Vodafone Özel Ödülü' ne
  3. 2017 yılında ‘En Yenilikçi İdare Ödülü’ne layık görülmüştür.
  4. 2018 yılında uluslararası araştırma şirketi IDC tarafından ‘En iyi bilgi teknolojileri yönetişimi projesi’  seçilmiştir.
  5. 2018 yılında 54 ülkeden 530 proje arasından en iyi kamu yatırımları branşında ‘Oracle Bulut İnovasyon Ödülü’nü almıştır.
  6. Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi himayelerinde T.C. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının düzenlediği, Engellilerde ve Yaşlılarda Dijital Dönüşüm Sempozyumunda 19 Haziran 2019 tarihinde ‘Engelsiz Dijital Dünya İnovasyon Ödülü’ ne layık görülmüştür.
  7. 2019 yılında Denizli 112 Acil Çağrı Merkezi Vaka Sürelerinin Azaltılması projesi ile ‘Verimlilik Ödülü’ne layık görülmüştür.
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.tbmm.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Bakanlık
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Bakanlık Birimleri
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • Bakanlık Birimleri
    • Hizmet Birimleri
      • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
      • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
      • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
      • Eğitim Dairesi Başkanlığı
      • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
      • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
      • Personel Genel Müdürlüğü
      • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
      • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
      • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
      • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
      • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Başkanlığı
      • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
      • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
      • İç Denetim Birimi Başkanlığı
    • Bağlı Kuruluşlar
      • Emniyet Genel Müdürlüğü
      • Jandarma Genel Komutanlığı
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
      • Göç İdaresi Başkanlığı
      • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
  • İlgili Bağlantılar
    • Resmi Gazete
    • Personel E-Kılavuz
    • Resmi İstatistikler
    • Kamu Hizmet Standardı Tablosu
    • Etik Komisyonu
    • Türk İdare Dergisi
    • İç Kontrol Çalışmaları
    • Stratejik Plan
    • Mülki İdare Bölümleri
Bakanlık
  • Hakkımızda
  • Teşkilat Şeması
  • Tarihçe
  • Projeler
  • Bakanlık Birimleri
  • Yayınlar
  • Mevzuat
  • Kurumsal Kimlik
  • Sıkça Sorulan Sorular
Bakanlık Birimleri
Hizmet Birimleri
  • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
  • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
  • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
  • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
  • Eğitim Dairesi Başkanlığı
  • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
 
  • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • Personel Genel Müdürlüğü
  • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
  • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
  • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
  • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
 
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
  • Strateji Geliştirme Başkanlığı
  • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
  • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
  • İç Denetim Birimi Başkanlığı
Bağlı Kuruluşlar
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Jandarma Genel Komutanlığı
  • Sahil Güvenlik Komutanlığı
  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
Güncel
  • İller Arası Radar Uygulama Sayıları
  • Haberler
  • Duyurular
  • Basın Açıklamaları
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
İlgili Bağlantılar
  • Mülki İdare Bölümleri
  • İç Kontrol Çalışmaları
  • Kamu Hizmet Standardı Tab.
  • Resmi Gazete
  • Personel e-Kılavuz
  • Resmi İstatistikler
  • Stratejik Plan
  • Etik Komisyonu
  • Türk İdare Dergisi
 

İçişleri Bakanlığı’nı Takip Edin

 

     
Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Bakanlıklar Ankara Telefon:
(0312) 422 40 00 - Santral
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Kişisel Verileri Koruma Kanunu Aydınlatma Metni
  • Site Haritası
  • Erişilebilirlik Özellikleri
  • Salt Metin Görünümü
  • Daha Belirgin Odaklama
© Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız